Søger pusletaske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
451 visninger
9 svar
0 synes godt om
20. januar 2012

Eddy

Hej, 

Nogen der har en sort pusletaske, de gerne vil sælge til mig? 

Gerne sort måske med noget print på send billed

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2012

Sitrani

Eddy skriver:

Hej, 

Jeg har 2 pusletasker...

en der er sort og hvid og en der er sådan lidt brunlig med noget orange, i firkanter.. svært at forklare

Men vil gerne sælge! De er heeeelt ubrugt!

Mht. billede kan jeg først sende billede imorgen Taskerne står nemlig inde hvor min datter sover.....

Anmeld

20. januar 2012

Eddy

STN skriver:

Jeg har 2 pusletasker...

en der er sort og hvid og en der er sådan lidt brunlig med noget orange, i firkanter.. svært at forklare

Mht. billede kan jeg først sende billede imorgen Taskerne står nemlig inde hvor min datter sover.....

Det lyder godt ser frem til ar modtage billeder. Ellers send dem til min mail hvis det er nemmere: eyddis@gmail.com

Anmeld

20. januar 2012

Camulla

Eddy skriver:

Hej, 

Jeg har også en. Den er sort og hvid med blomster fra Trille. Virkelig stor og rummelig. Skulle have haft brugt den til denne nye baby også, men vi fik foræret en pusletaske gratis i ønskebørn som matcher barnevognen vi lige har købt, så den bruger vi selvfølgelig i stedet for. Har været vildt glad for den og den fejler intet... Kan desværre ikke lige lægge billede op nu, da jeg er gået i seng og er på fra mobilen... Skriv hvis du er interesseret i billede  

Anmeld

21. januar 2012

Eddy

Camulla skriver:

Jeg har også en. Den er sort og hvid med blomster fra Trille. Virkelig stor og rummelig. Skulle have haft brugt den til denne nye baby også, men vi fik foræret en pusletaske gratis i ønskebørn som matcher barnevognen vi lige har købt, så den bruger vi selvfølgelig i stedet for. Har været vildt glad for den og den fejler intet... Kan desværre ikke lige lægge billede op nu, da jeg er gået i seng og er på fra mobilen... Skriv hvis du er interesseret i billede  

Send gerne billed og pris

Anmeld

21. januar 2012

Eddy

STN skriver:

Jeg har 2 pusletasker...

Havde du nogle billeder?

Anmeld

21. januar 2012

Pigent

Eddy skriver:

Hej, 

Har fundet nogen på dba

http://www.dba.dk/pusleudstyr-pusletaske/id-80304688/

http://www.dba.dk/pusleudstyr-pusletaske-gaia/id-79864866/

Anmeld

21. januar 2012

Camulla

Eddy skriver:

Send gerne billed og pris

Ej, undskyld, nu får jeg igen først tjekket baby.dk alt for sent og nu er det for sent til lige at tage et billede af den. Men har fundet et på nettet som jeg lige vedhæfter. Kan dog ikke huske om jeg også har de der andre ting der er på billedet også; underlag osv.

Hvis du er interesseret kan vi sige 75 kr. incl. porto?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. januar 2012

Eddy

Camulla skriver:

Ej, undskyld, nu får jeg igen først tjekket baby.dk alt for sent og nu er det for sent til lige at tage et billede af den. Men har fundet et på nettet som jeg lige vedhæfter. Kan dog ikke huske om jeg også har de der andre ting der er på billedet også; underlag osv.

Hvis du er interesseret kan vi sige 75 kr. incl. porto?

Mange tak for billedet

Jeg venter lige på et par billeder, skal lige se dem indenjeg beslutter mig. Men hvis de andre ikke lige er mig, så er je meget interesseret i din

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.