Hvor er det dog irriterende.. :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

498 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. januar 2012

An&Jo

Var inde i byen idag, for at få fremkaldt nogle billeder, det tager så en times tid, og vil gå rundt i byen og kigge om der måske var nogle gode udsalgstilbud der skulle med hjem, men det var der ikke..

MEN der er åbenbart nogle idioter der synes det er skide sjovt at smadra glas inde i gågaderne, hvilket nu har resulteret i at ihvertfald 2 af mine barnevognshjul er punkteret..
Er spændt på at se om de alle 4 er punkteret, men lige nu ses det kun på de to der er nede ved håndtaget, fordi der jo kommer vægt derpå når man skal dreje vognen..

Men guuuud hvor er jeg sur over det..

Har lige fået 4 helt nye hjul på, og så sker det her, så kan jeg så tage ud og få dem til at lappe dem selvom de kun er få måneder gamle..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2012

Dot D

ØV FOR DET  

Anmeld

20. januar 2012

An&Jo

Dot D skriver:

ØV FOR DET  

Ja det er dælme ØV, hvorfor kan folk for filan da ikke bare bruge de skraldespande som er opsat overalt i byen istedet for at kyle flasker osv ned i fliserne??

Anmeld

20. januar 2012

Muffin_girl

An&Jo skriver:

Var inde i byen idag, for at få fremkaldt nogle billeder, det tager så en times tid, og vil gå rundt i byen og kigge om der måske var nogle gode udsalgstilbud der skulle med hjem, men det var der ikke..

MEN der er åbenbart nogle idioter der synes det er skide sjovt at smadra glas inde i gågaderne, hvilket nu har resulteret i at ihvertfald 2 af mine barnevognshjul er punkteret..
Er spændt på at se om de alle 4 er punkteret, men lige nu ses det kun på de to der er nede ved håndtaget, fordi der jo kommer vægt derpå når man skal dreje vognen..

Men guuuud hvor er jeg sur over det..

Har lige fået 4 helt nye hjul på, og så sker det her, så kan jeg så tage ud og få dem til at lappe dem selvom de kun er få måneder gamle..

Hvor var det henne ? ØV!!!!!! 

Anmeld

20. januar 2012

An&Jo

AalborgPigen skriver:

Hvor var det henne ? ØV!!!!!! 

Jamen har bare gået rundt i bispensgade, algade, friis og der foran salling og føtex, og da jeg så stod ind i bussen igen opdagede jeg at mine dæk var flade, og at der var skår i rillerne..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.