Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Gry91 skriver: Hvor er hun bare skøn altså! Da hun pakkede tasken med gaver ud, tænkte jeg hvor er det dejligt at se en lille pige blive oprigtig glad for de gaver hun får! Men da de fortalte hende om Disneyland turen ? Åh hvor blev jeg bare varm om hjertet over at se den reaktion! Hun har helt sikkert fortjent så fin en gave!
Hvor er hun bare skøn altså!
Da hun pakkede tasken med gaver ud, tænkte jeg hvor er det dejligt at se en lille pige blive oprigtig glad for de gaver hun får! Men da de fortalte hende om Disneyland turen ? Åh hvor blev jeg bare varm om hjertet over at se den reaktion! Hun har helt sikkert fortjent så fin en gave!
Ja lige præcis.. Man kunne bare se at det var et kæmpe ønske der gik i opfyldelse der.. Må godt nok have været svært for forældrene at holde på den lille hemmelighed
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hun er super sød
Ayasmor skriver: Ja lige præcis.. Man kunne bare se at det var et kæmpe ønske der gik i opfyldelse der.. Må godt nok have været svært for forældrene at holde på den lille hemmelighed
Ja, men super fedt at de har gjort det!
Det er jo helt sikkert sådan en reaktion værd!
Gry91 skriver: Ja, men super fedt at de har gjort det! Det er jo helt sikkert sådan en reaktion værd!
Uden tvivl
sad godt i staten og tingt hvor er hun kær men hvor er det lige i fæled tåre i det og så kom slutningen jo ja så kunne jeg heller ikke holde tilbage for vandet .
Ayasmor skriver: Ja for pokker.. ville elske at se min datter reagerer sådan på at få sit største ønske opfyldt
Ja for pokker.. ville elske at se min datter reagerer sådan på at få sit største ønske opfyldt
Ja, det er da fantastisk.^^
Ditte-3 skriver: sad godt i staten og tingt hvor er hun kær men hvor er det lige i fæled tåre i det og så kom slutningen jo ja så kunne jeg heller ikke holde tilbage for vandet .
hihi... ja den er lidt tricky den slutning
åh hun er da for kær. hun kan bare slet ikke overskue sådan en dejlig gave
Lone Jakobsen skriver: åh hun er da for kær. hun kan bare slet ikke overskue sådan en dejlig gave
Nej hun er bare helt rundt på gulvet
Årh... Fik tåre i øjnene...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128