Ballonkjole helt ny sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
3. februar 2012

Angelspot

musse1 skriver:

jeg har købt denne tyrkise ballonkjole, desværre fik jeg ikke byttet den i tide, og derfor sælger jeg den.

Sød sommerlig festkjole. Uden stropper og med bredt satinbindebånd under brystet.

den har aldrig været brugt, og ligger i den pose, den er købt i, det er en str m/l

Materiale: 95% polyester, 5% elasthan

sælges for 200 kr. sender gerne, porto kommer oven i

Hvor er den sød Jeg efterlyser også et billede hvor du har den på. Kan ikke lige forestille mig den på mig selv, tænker lige umiddelbart den er meget kort, men det vil være rart at se den på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2012

musse1

mth1987 skriver:

Kan man ikke evt se et billed hvor du har den på?

desværre ikke, da jeg ikke kan passe den  

Anmeld

3. februar 2012

musse1

mth1987 skriver:

Kan man ikke evt se et billed hvor du har den på?

som sagt kan jeg ikke passe den, men du kan se hvordan den skal sidde her  http://christabellas.dk/search/?q=Ballonkjole 

Anmeld

3. februar 2012

musse1

Angelspot skriver:

Hvor er den sød Jeg efterlyser også et billede hvor du har den på. Kan ikke lige forestille mig den på mig selv, tænker lige umiddelbart den er meget kort, men det vil være rart at se den på

kan desværre ikke passe den, men du kan se hvordan den skal sidde her  http://christabellas.dk/search/?q=Ballonkjole  håber det er til lidt hjælp 

Anmeld

3. februar 2012

Angelspot

musse1 skriver:

kan desværre ikke passe den, men du kan se hvordan den skal sidde her  http://christabellas.dk/search/?q=Ballonkjole  håber det er til lidt hjælp 

Det var en stor hjælp, den er slet ikke så kort som det lige umiddelbart ser ud til

Jeg tænker lige over det. Hvordan sidder den fast over brystet? Jeg har ikke en særlig stor barm så frygter den ikke kan holdes oppe 

Anmeld

3. februar 2012

musse1

Angelspot skriver:

Det var en stor hjælp, den er slet ikke så kort som det lige umiddelbart ser ud til

Jeg tænker lige over det. Hvordan sidder den fast over brystet? Jeg har ikke en særlig stor barm så frygter den ikke kan holdes oppe 

det er helt okay, det er sådan noget elastik , så tror jeg faktisk den ville passe dig, for mit problem er jeg har for stor barm så kunne slet ikke få den på der 

Anmeld

3. februar 2012

Angelspot

musse1 skriver:

det er helt okay, det er sådan noget elastik , så tror jeg faktisk den ville passe dig, for mit problem er jeg har for stor barm så kunne slet ikke få den på der 

Okay, jeg tænker lige Og tak for link til en fantastisk side med lækre kjoler og andet tøj til overskuelige priser Skal til bryllup to gange i år så det var da en hjemmeside jeg kan bruge til noget

Anmeld

3. februar 2012

musse1

Angelspot skriver:

Okay, jeg tænker lige Og tak for link til en fantastisk side med lækre kjoler og andet tøj til overskuelige priser Skal til bryllup to gange i år så det var da en hjemmeside jeg kan bruge til noget

det var så lidt  og det er helt okay, det skal du ha lov til.

Anmeld

12. februar 2012

musse1

ta et kik 

Anmeld

19. februar 2012

musse1

ta et kik 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.