Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg søger nattøj - helst 2-delt ..
H&M, Name It, Friends, LittleOne osv. er fint! Det skal bare være i god stand (uden pletter!) og så skal det være billigt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hej jeg har 3 natdragter i str 92( ikke store i str) med stjerner på. sms din mail og jeg kan sende dig billeder tlf 30501250. Trine
løkkeled skriver: Hej jeg har 3 natdragter i str 92( ikke store i str) med stjerner på. sms din mail og jeg kan sende dig billeder tlf 30501250. Trine
Du har allerede min mail Men svarer de til en 86 eller ? Hvis de gør og jeg kan lide dem , kan du sende dem sammen med anorakken ;D
Lunae skriver: Jeg har muligvis også en del
Jeg har muligvis også en del
Det lyder godt
Maja_4000 skriver: Det lyder godt
Maja_4000 skriver: Jeg søger kortærmede bodys, langærmede bodys (med hvide ærmer) og nattøj - både heldragte og 2-delt .. H&M, Name It, Friends, LittleOne osv. er fint! Det skal bare være i god stand (uden pletter) og så skal det være billigt
Jeg søger kortærmede bodys, langærmede bodys (med hvide ærmer) og nattøj - både heldragte og 2-delt ..
H&M, Name It, Friends, LittleOne osv. er fint! Det skal bare være i god stand (uden pletter) og så skal det være billigt
MIn datter er på vej over i 92 nu, så jeg har snart en masse str. 86 til salg, faktisk en komplet pakke til 86
Mille83 skriver: MIn datter er på vej over i 92 nu, så jeg har snart en masse str. 86 til salg, faktisk en komplet pakke til 86
Maja_4000 skriver: Hvornår er snart ? ;D
Hvornår er snart ? ;D
Inden for en uge - 14 dags tid, så sætter jeg pakken til salg herinde på baby.dk og der er meget godt imellem. HAHA
Mille83 skriver: Inden for en uge - 14 dags tid, så sætter jeg pakken til salg herinde på baby.dk og der er meget godt imellem. HAHA
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128