Andre der ikke har fået udbetalt børne-unge ydelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

888 visninger
8 svar
0 synes godt om
20. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg har lige været inde og tjekke min konto, og jeg har kun fået udbetalt børnetilskud for at være enlig forælder men ikke børne-unge ydelsen! Er der andre end mig, der heller ikke har fået dem udbetalt? Jeg skylder ikke penge til hverken skat eller kommune eller andre steder (kun banken), så jeg tænker, om det er for tidligt på dagen at modtage dem eller om jeg skal ringe til kommunen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
PT skriver:

Jeg har lige været inde og tjekke min konto, og jeg har kun fået udbetalt børnetilskud for at være enlig forælder men ikke børne-unge ydelsen! Er der andre end mig, der heller ikke har fået dem udbetalt? Jeg skylder ikke penge til hverken skat eller kommune eller andre steder (kun banken), så jeg tænker, om det er for tidligt på dagen at modtage dem eller om jeg skal ringe til kommunen?

jeg har fået

Anmeld

20. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
mor:) skriver:

jeg har fået

Ok, tak for svar. Jeg vil ringe til kommunen så

Anmeld

20. januar 2012

An&Jo

jeg har åfet, men har en veninde der heller ikke har fået..

måske det er bankerne den er gal med igen, som det var i starten af januar..

Anmeld

20. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
An&Jo skriver:

jeg har åfet, men har en veninde der heller ikke har fået..

måske det er bankerne den er gal med igen, som det var i starten af januar..

Jeg har fået børnebidraget for enlige, så jeg ved ikke, om det er banken, den er gal med. (de bliver ikke udbetalt sammen - som du sikkert ved ). Jeg ringede til kommunen og lagde en besked, så nu håber jeg, de ringer tilbage. Men godt at vide, jeg ikke er den eneste, der ikke har fået, tak

Anmeld

20. januar 2012

An&Jo

PT skriver:

Jeg har fået børnebidraget for enlige, så jeg ved ikke, om det er banken, den er gal med. (de bliver ikke udbetalt sammen - som du sikkert ved ). Jeg ringede til kommunen og lagde en besked, så nu håber jeg, de ringer tilbage. Men godt at vide, jeg ikke er den eneste, der ikke har fået, tak

Ved godt de ikke kommer samme sted fra.. de kommer seperat hver gang.. Men derfor kan det stadig godt være PBS, men det ka selvfølgelig os være kommunen den er gal ved..

håber du finder ud af hvorfor de ikke er kommet..

Anmeld

20. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
An&Jo skriver:

Ved godt de ikke kommer samme sted fra.. de kommer seperat hver gang.. Men derfor kan det stadig godt være PBS, men det ka selvfølgelig os være kommunen den er gal ved..

håber du finder ud af hvorfor de ikke er kommet..

Du har ret i, at selvom man har fået det ene, kan er godt være problemer med det andet. Jeg overlever nu nok, hvis de først kommer i næste uge - men jeg ville da helst have dem i dag, så mit minus kunne komme væk fra kontoen. Mon ikke kommunen ringer tilbage før eller senere

Anmeld

20. januar 2012

An&Jo

PT skriver:

Du har ret i, at selvom man har fået det ene, kan er godt være problemer med det andet. Jeg overlever nu nok, hvis de først kommer i næste uge - men jeg ville da helst have dem i dag, så mit minus kunne komme væk fra kontoen. Mon ikke kommunen ringer tilbage før eller senere

nå, min veninde har lige fået afvide at det er fejl i systemet, og de først kommer senere på måneden.. :/

så du skal nok have lidt tålmodighed desværre..

Anmeld

20. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
An&Jo skriver:

nå, min veninde har lige fået afvide at det er fejl i systemet, og de først kommer senere på måneden.. :/

så du skal nok have lidt tålmodighed desværre..

Jeg har lige talt med kommunen, og det er også en fejl i deres system her. Jeg får dem den 26. Tak for svar og hjælp

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.