Mor, far og Aya til fotograf :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

647 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. januar 2012

hautecouture

Vi skulle hurtigt have lavet en gave til min far der fylder 60 på tirsdag så vi skyndte os i al hast at få en aftale i stand til en fotografering i et studie i Kolding kl 17 igår aftes... Arh, men altså... Aya gylpede på alt derinde, på sin fars skjorte, på mit hår og ned ad sig selv - det STANK og klistrede og var så ulækkert, men heldigvis var hun da glad og frisk fra vi kom til vi gik. Hun var meget tålmodig det bette pus og klarede 45 minutters shoot... Billederne af Aya er fantastisk gode og hendes far ser også godt ud - kun mig selv der ligner en fed ko, men sådan ser jeg jo så åbenbart ud (og har hørt det er meget normalt, at man synes det, haha )

Anyways, deler lige et par med jer (regner ikke lige med, der er nogle farer for, at mine forældre finder ud af det - tvivler på de er på baby.dk) hihi  

** tråden er låst efter ønske fra TS.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2012

sne190810

Ej, de er virkelig blevet gode.

Dem bliver han da enormt glad for, det er jeg sikker på

Anmeld

20. januar 2012

hautecouture

sne190810 skriver:

Ej, de er virkelig blevet gode.

Dem bliver han da enormt glad for, det er jeg sikker på

Tak. Vi fik rigtig mange billeder (især af Aya) så der er masser at vælge imellem - tror også lige det er noget morfar kan bruge  hihi.

Anmeld

20. januar 2012

morethanperfect

hautecouture skriver:

Vi skulle hurtigt have lavet en gave til min far der fylder 60 på tirsdag så vi skyndte os i al hast at få en aftale i stand til en fotografering i et studie i Kolding kl 17 igår aftes... Arh, men altså... Aya gylpede på alt derinde, på sin fars skjorte, på mit hår og ned ad sig selv - det STANK og klistrede og var så ulækkert, men heldigvis var hun da glad og frisk fra vi kom til vi gik. Hun var meget tålmodig det bette pus og klarede 45 minutters shoot... Billederne af Aya er fantastisk gode og hendes far ser også godt ud - kun mig selv der ligner en fed ko, men sådan ser jeg jo så åbenbart ud (og har hørt det er meget normalt, at man synes det, haha )

Anyways, deler lige et par med jer (regner ikke lige med, der er nogle farer for, at mine forældre finder ud af det - tvivler på de er på baby.dk) hihi  

Eeeeijh . ! Hvor er hun blevet stor og dejlig og se på 

Og du sku da ik tyk ! 

Anmeld

20. januar 2012

hautecouture

morethanperfect skriver:

Eeeeijh . ! Hvor er hun blevet stor og dejlig og se på 

Og du sku da ik tyk ! 

Det går så stærkt med de små så det er helt vildt Håber Niller kan bruge det billede vi har valgt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.