et lille grin til natten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2012

twinny

nilletøz skriver:

Den er bare ikke god den der!!

Der skal vidst en MEGET stor undskyldning til!!!

hehe... jaah hvis det kan gøre det..

Så er han da også selv udenom hvis han ender op alene og ensom uden sine millioner

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2012

Ryberg

har kun et ord...

Fuck.....

Anmeld

19. januar 2012

morethanperfect

Caroline86 skriver:

Tjek lige den her tåbe!! Nøøøøj hvor jeg håber det er fake hahahaha

http://retardo.dk/videos.php?id=1937

OMG .. Holda op . Han er VIRKELIG ødelagt sit liv nu

Anmeld

19. januar 2012

Gry91

Det virker næsten for grotesk til at kunne være ægte! Men man ved aldrig 

Hvis det er ægte har jeg kun ondt af hans stakkels kone og vennen! 

Anmeld

20. januar 2012

Moster Lagkage

om ikke andet så får han da sagt nogle sandheder, som måske kan hjælpe ham ud af et liv som han tilsyneladende virkelig hader. jeg syntes ikke det er så tragisk tænk på hvor længe han har brændt inde med alle de tanker. syntes det tragiske er at han så ingen penge har til at leve hans drømme ud. men et eller andet sted er det vel rart at få tingende på bordet, dog træls at det skal skyldes et lotto gevinst, her ligegyldig om den så havde været ægt..

men et lille grin fik jeg da også ud af det.

Anmeld

20. januar 2012

Loa

Sådan som han kigger i kameraet til sidst, kan det da kun være en opsat video.... Og ville man nogensinde reagerer sådan der inden man havde fået bekræftet et sted fra at kuponen var 100% ægte.... Ja jeg turde sgu ikke..... 

Anmeld

20. januar 2012

Caroline86

Loa skriver:

Sådan som han kigger i kameraet til sidst, kan det da kun være en opsat video.... Og ville man nogensinde reagerer sådan der inden man havde fået bekræftet et sted fra at kuponen var 100% ægte.... Ja jeg turde sgu ikke..... 

jeg tror også den er instrueret Ellers ville man formentlig heller ikke sende den ind til "hjemmevideo" og gøre sig selv yderligere til grin

Men det er sgu meget sjovt! Og sikkert noget der rent faktisk sker

Anmeld

20. januar 2012

Loa

Caroline86 skriver:

jeg tror også den er instrueret Ellers ville man formentlig heller ikke sende den ind til "hjemmevideo" og gøre sig selv yderligere til grin

Men det er sgu meget sjovt! Og sikkert noget der rent faktisk sker

Ja det skulle ikke undre mig. Ærlig talt så har man sgu da også fortjent at miste venner og familie, hvis man bliver sådan en nar, bare fordi man vinder

Anmeld

20. januar 2012

Caroline86

Loa skriver:

Ja det skulle ikke undre mig. Ærlig talt så har man sgu da også fortjent at miste venner og familie, hvis man bliver sådan en nar, bare fordi man vinder

garanteret sundt for både ham og omgivelserne at få sandheden på bordet ingen tvivl om at de alle er bedre tjent sådan, selvom processen nok ikke er så spændende

Anmeld

20. januar 2012

Loa

Caroline86 skriver:

garanteret sundt for både ham og omgivelserne at få sandheden på bordet ingen tvivl om at de alle er bedre tjent sådan, selvom processen nok ikke er så spændende

Hvis videoen var ægte, var det edderfilme synd for kvinden...... Hun virkede faktisk ægte ked af det.... Ellers bare en kanon god skuepiller......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.