Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
min søn er utrøstelig.
jeg ammer men har ikke nok, så han får normalt mme, men aldrig mere end ca 100 ml af gangen.
i aften er han bare sulten.
uvant at han skal have så meget.
hvor meget kan han klare på én gang?
Moms
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Moms skriver: min søn er utrøstelig. jeg ammer men har ikke nok, så han får normalt mme, men aldrig mere end ca 100 ml af gangen. i aften er han bare sulten. uvant at han skal have så meget. hvor meget kan han klare på én gang? Moms
jeg vil mene at han godt kan klare 100 ml en gang i timen. Men prøv dig frem med 50 ml først.
Er du sikker på at det er fordi han er sulten?
min søn havde nemlig en del maveknep da han var 5 uger gammel som han græd noget så grusomt over.
VNB skriver: jeg vil mene at han godt kan klare 100 ml en gang i timen. Men prøv dig frem med 50 ml først. Er du sikker på at det er fordi han er sulten? min søn havde nemlig en del maveknep da han var 5 uger gammel som han græd noget så grusomt over.
han kan trøstes m brystet, men der er ikke mere mælk
når jeg tager ham fra begynder han at sutte rigtig meget på sine hænder
og han bliver hidsig når flasken er tom. han fik 130 i to portioner.
Moms skriver: han kan trøstes m brystet, men der er ikke mere mælk når jeg tager ham fra begynder han at sutte rigtig meget på sine hænder og han bliver hidsig når flasken er tom. han fik 130 i to portioner. Moms
så prøv at give ham 50 ml igen nu her. vil han tage en sut? for måske vil det berolige ham lidt at få sutte behovet stillet og så ellers bare ligge i dine arme og falde til ro.
VNB skriver: så prøv at give ham 50 ml igen nu her. vil han tage en sut? for måske vil det berolige ham lidt at få sutte behovet stillet og så ellers bare ligge i dine arme og falde til ro.
tak for hjæjpen nu faldt han til ro
Moms skriver: tak for hjæjpen nu faldt han til ro Moms
det var så lidt Håber at i får en rolig nat.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128