Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MoarHvidovre skriver: Super fede billeder
Super fede billeder
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ej , de er jo alle sammen mega gode
Han er en rigtig charmetrold ..
wish skriver: Ej , de er jo alle sammen mega gode Han er en rigtig charmetrold ..
Super flotte billeder!
Rigtig fine billeder. Gid jeg havde fået taget nogle billeder af min søns fødder, da de var så små
Timmner skriver: Vi har været hos en privat fotograf & det var bare super fint, er virkelig gladfor billederne det er et godt minde at have. Så ville bare lige vise dem til jer piger.. Mig og min kæreste har snakket om at få taget nogle flere billeder når lukas kan sidde selv op, altså af os alle 3 samme, det kunne jeg godt tænke mig.. Og så hver gang han bliver e år .. hvordan gør i ? og hvad synes i om mine skønne billeder ?
Vi har været hos en privat fotograf & det var bare super fint, er virkelig gladfor billederne det er et godt minde at have. Så ville bare lige vise dem til jer piger.. Mig og min kæreste har snakket om at få taget nogle flere billeder når lukas kan sidde selv op, altså af os alle 3 samme, det kunne jeg godt tænke mig.. Og så hver gang han bliver e år .. hvordan gør i ? og hvad synes i om mine skønne billeder ?
Hold da op nogen dejlige billeder i har fået taget der (:
Hvor er de fine altså
Ville gerne have været til fotograf med Aya da hun var så lille, men tænkte slet ikke over det - før igår hvor vi rent faktisk var hos fotograf (hun er knap 5 mdr nu) ... men sådan er det jo. Men skønne billeder I har fået jer
Gry91 skriver: Super flotte billeder!
Bonita skriver: Rigtig fine billeder. Gid jeg havde fået taget nogle billeder af min søns fødder, da de var så små
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128