Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor kan jeg købe en masse af det man skal bruge til kagerne???
Sprøjtepose, tylder, udstikker, pastafarver osv, til en okey billig pris?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
engodmor skriver: Hvor kan jeg købe en masse af det man skal bruge til kagerne??? Sprøjtepose, tylder, udstikker, pastafarver osv, til en okey billig pris?
dinkage.dk
Dot D skriver: dinkage.dk
Ååååååååååååååååååååååååååååååååååååhhhhhhhhhh, hvor er du bare sød.
Vil straks gå ind og kigge Tak.
Ebay er også et godt og billigt sted. De sender fx 3 plungere for ca 20-30 kr incl porto. Jeg har købt rigtig meget fra Japan
iris-mor skriver: Ebay er også et godt og billigt sted. De sender fx 3 plungere for ca 20-30 kr incl porto. Jeg har købt rigtig meget fra Japan
Tusinde tak
engodmor skriver: Tusinde tak
må jeg spørge hvad skriver du når du søger på ebay??
majhan11 skriver: må jeg spørge hvad skriver du når du søger på ebay??
Jeg googlede navnet............men øøøøøh, der kom en masse frem, bare ikke noget som havde med bageudstyr at gøre, såååååå jeg kan ikke bruge siden til så meget
engodmor skriver: Jeg googlede navnet............men øøøøøh, der kom en masse frem, bare ikke noget som havde med bageudstyr at gøre, såååååå jeg kan ikke bruge siden til så meget
Hvad leder du specifikt efter? Jeg bager slet ikke selv, men vil da gerne se om jeg kan hjælpe
Camilla
www.foto-paa-laerred.dk
dåbsinvitationer, collager på lærred, wallstickers
Jeg ved ikke om det er sådan noget i denne stil du er ude efter?
http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_nkw=cake+decorating+tools&_frs=1&_trksid=p3286.c0.m359
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128