Privat børnehave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

307 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. januar 2012

Awd

God aften søde damer

Er der nogen der ved hvordan det foregår med en privat børnehave, overvejer nemlig meget kraftigt at flytte hende i en sådan, hvis ellers økonomien er til det og der overhoved er plads?

Vi får en lille smule i friplads tilskud i vorese nuværende børnehave(kommunal børnehave), kan man stadig få det i en privat børnehave?

Taksten er nemlig heller ikke den samme som i selve kommunen, så hvordan finder man lige ud af om hvor meget dyre det bliver?

Mange spørgsmål, håber der er en eller gerne flere der vil dele af deres erfaringer

Hilsen Anja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2012

Pige2009

Catering-Cakes skriver:

God aften søde damer

Er der nogen der ved hvordan det foregår med en privat børnehave, overvejer nemlig meget kraftigt at flytte hende i en sådan, hvis ellers økonomien er til det og der overhoved er plads?

Vi får en lille smule i friplads tilskud i vorese nuværende børnehave(kommunal børnehave), kan man stadig få det i en privat børnehave?

Taksten er nemlig heller ikke den samme som i selve kommunen, så hvordan finder man lige ud af om hvor meget dyre det bliver?

Mange spørgsmål, håber der er en eller gerne flere der vil dele af deres erfaringer

Hilsen Anja

Kan du ikke ringe til børnehaven og spørge? De må helt sikkert have svar klar på rede hånd

Anmeld

21. januar 2012

Betina_fra_Als

Jeg følger lige med her, da jeg også have have det undersøgt.

Min søns børnehave lukker her den 1. maj og der er så nogle der er ved at få den privatiseret, men da jeg er enlig får jeg friplads, men ved ikke om man gør det når det er en privat børnehave.

Anmeld

21. januar 2012

dpb

Godaften...

Har før svaret på samme emne i en anden tråd så vælger lige at linke til det: klik her 

men det korte svar er at du gerne skulle have de samme rettigheder hvad angår friplads. dog med maksbeløb på det samme som en kommunal.

Håber det hjælper dig lidt

Qnuz

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.