symptomer ved ægløsning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

423 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. januar 2012

Moms

Hej, det må være her jeg skal stille mit spørgsmål.

Det er rettet til jer, der tager ægløsningstests.

I må om nogen vide hvad evt. symptomer på ægløsning er.

jeg har i går aftes haft kraftige mens snerter og der er også lidt i aften. jeg har bare ikke mens

det er godt  5 uger siden jeg fødte og jeg spekulerer på om det kan være min første ægløsning siden graviditeten?

Tror I det kan være det?

Moms

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2012

Masig

Moms skriver:

Hej, det må være her jeg skal stille mit spørgsmål.

Det er rettet til jer, der tager ægløsningstests.

I må om nogen vide hvad evt. symptomer på ægløsning er.

jeg har i går aftes haft kraftige mens snerter og der er også lidt i aften. jeg har bare ikke mens

det er godt  5 uger siden jeg fødte og jeg spekulerer på om det kan være min første ægløsning siden graviditeten?

Tror I det kan være det?

Moms

Jeg fik ret mange smerter i den side hvor min ÆL kom fra, og så havde jeg kvalme...

Anmeld

19. januar 2012

Moms

Masig skriver:

Jeg fik ret mange smerter i den side hvor min ÆL kom fra, og så havde jeg kvalme...

hmm ja det lyder jo ikke som det jeg har...

Moms

Anmeld

19. januar 2012

Masig

Moms skriver:

hmm ja det lyder jo ikke som det jeg har...

Moms

Kan være det er mens der er på vej efter en ÆL måske? Det er nok lidt for tidligt måske, men det kan vel lade sig gøre...

Anmeld

19. januar 2012

Moms

Masig skriver:

Kan være det er mens der er på vej efter en ÆL måske? Det er nok lidt for tidligt måske, men det kan vel lade sig gøre...

jeg har ihvertfald set herinde at nogle har fået mens så tidligt,så det kan man godt.

Det er jo den anden mulighed - altså mens. Det er bare mærkeligt, at den ikke kommer i gang så.

Men det vil de kommende dage jo vise

Moms

Anmeld

19. januar 2012

Masig

Moms skriver:

jeg har ihvertfald set herinde at nogle har fået mens så tidligt,så det kan man godt.

Det er jo den anden mulighed - altså mens. Det er bare mærkeligt, at den ikke kommer i gang så.

Men det vil de kommende dage jo vise

Moms

Jeg kunne godt have ondt i flere dage før mens kom nogle gange... Tror det er lidt forskelligt.. nogle har jo mens smerter en hel uge før...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.