kagekurser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvordan skal jeg udregne pris for kurser

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

382 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. januar 2012

Polkaprik

Tiden nærmer sig hvor jeg skal til at starte rigtigt op med min lille virksomhed.
Som mange ved går det primært ud på at jeg tilbyder kagerkurser af forskellige slags hjemme hos folk selv. Det vil sige at man selv skal stille et lokale med borde og stole til rådighed og medbringe sin egen kage. Man kan selv bestemme hvad kurset skal bestå af og hvor længe det skal vare.Men her kommer vi så til nog et hvor jeg gerne vil høre jeres mening!
Kig afstemningen

Og hvad ville I give for sådan et kursus?

Håber I vil hjælpe mig med at komme godt igang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2012

Pige2009

Polkaprik skriver:

Tiden nærmer sig hvor jeg skal til at starte rigtigt op med min lille virksomhed.
Som mange ved går det primært ud på at jeg tilbyder kagerkurser af forskellige slags hjemme hos folk selv. Det vil sige at man selv skal stille et lokale med borde og stole til rådighed og medbringe sin egen kage. Man kan selv bestemme hvad kurset skal bestå af og hvor længe det skal vare.Men her kommer vi så til nog et hvor jeg gerne vil høre jeres mening!
Kig afstemningen

Og hvad ville I give for sådan et kursus?

Håber I vil hjælpe mig med at komme godt igang

Jeg har svaret nogelt helt andet. Hvad med at sige, det koster X antal kroner ved min x antal deltagere. Det gjorde vi med Anas mor Afhængig af antal kan der evt. være en lille ekstrabetaling til materialer...

Anmeld

19. januar 2012

Polkaprik

Baagøe skriver:

Jeg har svaret nogelt helt andet. Hvad med at sige, det koster X antal kroner ved min x antal deltagere. Det gjorde vi med Anas mor Afhængig af antal kan der evt. være en lille ekstrabetaling til materialer...

Men havde I så mulighed for selv at bestemme hvor længe det skulle vare?

Og tak for dit svar!

Anmeld

19. januar 2012

Polkaprik

Skulle måske lige tilføjes at jeg vil sætte et max antal på kurserne for at sikre en ordenlig undervisning. Så max 12 pers

Anmeld

20. januar 2012

Pige2009

Polkaprik skriver:

Men havde I så mulighed for selv at bestemme hvor længe det skulle vare?

Og tak for dit svar!

Næ, det var fra 10-14.30 mener jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.