Stof til eftertanke....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

479 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. januar 2012

FamilenStorm

Faldt over denne artikel...

Selvom vi ikke er sååå gale på den herhjemme, giver det da lidt stof til eftertanke alligevel..

http://avisen.dk/blogs/saraskaarup/er-du-en-god-ro llemodel-for-dine-boern_32862.aspx#.TxgqFb-M8v0.fa cebook

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2012

twinboys

FamilenStorm skriver:

Selvom vi ikke er sååå gale på den herhjemme, giver det da lidt stof til eftertanke alligevel..

http://avisen.dk/blogs/saraskaarup/er-du-en-god-ro llemodel-for-dine-boern_32862.aspx#.TxgqFb-M8v0.fa cebook

Anmeld

22. januar 2012

Zelinasmor

FamilenStorm skriver:

Hvorfor gal?  Nu er vi selvfølgelig forskellige. Men jeg synes nu der er noget om det de skriver.

Anmeld

22. januar 2012

Muhmi

Det er da rigtigt det der står.. Så det sætter ikke mit pis i kog... Tværdigmod, jeg klapper i mine små poter over at der var en der sagde sandheden...

Jeg synes bestemt at der er mange forældre der går mere op i tøj til barnet og hvordan det hele ser ud udaftil end at barnet ikke skal slå for at få de ting det vil have... Men det er jo bare min mening...

Anmeld

22. januar 2012

FamilenStorm

xoxotasha skriver:

Hvorfor gal?  Nu er vi selvfølgelig forskellige. Men jeg synes nu der er noget om det de skriver.

Hehe.. Er ikke gal som i Var ment som gale på den, som i så slemt er det dog ikke herhjemme...

Anmeld

22. januar 2012

FamilenStorm

Muhmi skriver:

Det er da rigtigt det der står.. Så det sætter ikke mit pis i kog... Tværdigmod, jeg klapper i mine små poter over at der var en der sagde sandheden...

Jeg synes bestemt at der er mange forældre der går mere op i tøj til barnet og hvordan det hele ser ud udaftil end at barnet ikke skal slå for at få de ting det vil have... Men det er jo bare min mening...

Hihi... Er helle ikke ment som gal Men ment som at så slemt er det dog ikke herhjemme...

Anmeld

22. januar 2012

Dinna88

Jeg gad ikke en gang læse det hele. Det er så sort på hvidt, at det ikke viser noget som helst.

Ja, opdragelse er andet end dit og dat. Og nej, børn har ikke kun brug for rent, pænt tøj og legetøj. Og ja, vi skal huske at vise dem hvad næste kærlighed er. Ved vi ikke alle det? Jeg kan ærligt talt ikke bruge den blog til noget som helst Jeg er ganske klar over at der er forældre der sætter børn i verden uden at  have tid til dem. Men omvendt - der er sørme også forældre hvis børn har mærketøj og intet mangler, og som på samme tid er SÅ dejlige, opdragne, sætter pris på tingene m.m. Aaaaaalt for sort på hvidt.

Anmeld

22. januar 2012

sarahb

Kunne sagtens tænke mig at det stod sådan til i mange hjem. Her hjemme er der heldigvis masser at tid til hinanden og masser af kys og kram og jeg elsker dig'er
Børnene er med til at lave mad og svinge støvsugeren så der er vi også sammen .. Og ja så ser vi også film sammen.jeg synes slet ikke børnene bliver glemt. Og hvis der ikke var kærlighed og nærvær mellem min mand og jeg, ja så var vi ikke sammen for det er noget jeg synes er vigtigt.

Mht at købe lækkert tøj og tænke på hvervedes børnene skal se ud. Så tager det vel lige så lang tid at købe billigt tøj, som lækkert og dyrt og også samme tid at give det på... Så lige der kan jeg ikke se at vores børn skulle lide.. Om de går i billigt eller dyrt tøj..

Anmeld

22. januar 2012

morethanperfect

FamilenStorm skriver:

Det er helt rigtig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.