Hvad fryser i mos ned i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.416 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. januar 2012

MaybeBaby

Ja mystisk spørgsmål, men tager I bare X-antal små fryseposer og deler mosen op i og VUPTI? Eller bruger I bøtter eller andet?
Synes bare 2 liters poser er meget at bruge for så lidt mos der skal i, når det nu er til en på 4 mdr., som kun spiser en spiseske til hver flaske!

/Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2012

Trine89

jeg er på skrab udkig efter isterningebakker..   

Når Caia får sin grød passer det nemlig at man kan putte en terning mos i grøden så den er lidt mere lækker..

Den første potion mod jeg lavede der brugte jeg muffinforme men det var ikke et hit..  

Anmeld

19. januar 2012

MyLove E

MaybeBaby skriver:

Ja mystisk spørgsmål, men tager I bare X-antal små fryseposer og deler mosen op i og VUPTI? Eller bruger I bøtter eller andet?
Synes bare 2 liters poser er meget at bruge for så lidt mos der skal i, når det nu er til en på 4 mdr., som kun spiser en spiseske til hver flaske!

/Mette

En ske fuld eller 2 i en pose og så en pose klemme og så en nye potion der kan nok være 3-4gang i og så kan man let klippe af hver gang. Is terning bakker er også en god idé. Isterninge poser er et helvede ..

Anmeld

19. januar 2012

MaybeBaby

Tauf skriver:

En ske fuld eller 2 i en pose og så en pose klemme og så en nye potion der kan nok være 3-4gang i og så kan man let klippe af hver gang. Is terning bakker er også en god idé. Isterninge poser er et helvede ..

Det er da kraftedme smart med de der klemmer! Pissegod idé! Det er hvad jeg gør - tak Vi har kun 2 isterningebakker. En men Homer Simpsons hovede og en med peniser (Tøsefødselsdag ) Så vælger klart den med poserne

Anmeld

19. januar 2012

MyLove E

MaybeBaby skriver:

Det er da kraftedme smart med de der klemmer! Pissegod idé! Det er hvad jeg gør - tak Vi har kun 2 isterningebakker. En men Homer Simpsons hovede og en med peniser (Tøsefødselsdag ) Så vælger klart den med poserne

Det er ret smart.. Godt jeg kunne hjælpe:-)

Anmeld

19. januar 2012

Happiness

Når din baby bliver lidt større, kan jeg anbefale bøtter fra Nupo. Koster 40+/- for 6 bøtter med låg. Og der er ingen giftige stoffer i, og de kan genbruges MANGE gange, så det kan bedre betale sig Og så kan de komme direkte fra fryser i mikroovn, det er et plus

Og lad endelig være med at bruge isterningeposer eller bakker! De er ikke beregnede til fødevare, og kan udskilde stoffer i mosen hvis du bruger dem. Så hellere bruge lidt ekstra på bøtter der er beregnet til fødevare.

Anmeld

19. januar 2012

MaybeBaby

Happiness skriver:

Når din baby bliver lidt større, kan jeg anbefale bøtter fra Nupo. Koster 40+/- for 6 bøtter med låg. Og der er ingen giftige stoffer i, og de kan genbruges MANGE gange, så det kan bedre betale sig Og så kan de komme direkte fra fryser i mikroovn, det er et plus

Og lad endelig være med at bruge isterningeposer eller bakker! De er ikke beregnede til fødevare, og kan udskilde stoffer i mosen hvis du bruger dem. Så hellere bruge lidt ekstra på bøtter der er beregnet til fødevare.

Total smart bonus info! Havde jeg ikke tænkt på (Hverken med isterningebakkerne eller at Nupos kunne gå lige i mikroen.) Ih, det er så smart med denne side og alle de kloge ideer Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.