Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
......... - Med en brugt negativ test?
Og hvis man gør, er man så gravid?
Og hvad nu hvis man har testet positiv på en ubrugt test, men at stregen først viste sig efter 15 minutter (Meget svag)???
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Man kan ikk genbruge en g-test...
Hvis stregen kommer efter 15 min så er den hvert fald ugyldig... Stregen skal komme inden for det tidsrum der står på pakken for at den er gyldig...
Jeg tror bestemt ikke en brugt test kan vise noget gyldigt svar.
MEN jeg ved det selvfølgelig ikke..
Jeg ville købe en ny..
Anonym skriver: ......... - Med en brugt negativ test? Og hvis man gør, er man så gravid? Og hvad nu hvis man har testet positiv på en ubrugt test, men at stregen først viste sig efter 15 minutter (Meget svag)???
Nej man kan ikke genbruge en gammel graviditets test
Nej, og ja det er absurd at genbruge en test. Hvorfor dog gøre det
Jeg tror virkelig ikke du kan genbruge. Og i så fald, ja så har jeg aldrig hørt noget lign
Nej jeg tænkte det egentlig nok.
Det er lidt sjovt at det er SÅ absurd at gøre. Det er bare tis på en pind, så absurd er det vel heller ikke? Men yesh yesh, så ved man det!
Baagøe skriver: Nej, og ja det er absurd at genbruge en test. Hvorfor dog gøre det
Fordi man meget gerne vil være gravid, måske
Talbutikken skriver: Fordi man meget gerne vil være gravid, måske
Hvorfor så ikke bruge en ny??
Anonym skriver: Nej jeg tænkte det egentlig nok. Det er lidt sjovt at det er SÅ absurd at gøre. Det er bare tis på en pind, så absurd er det vel heller ikke? Men yesh yesh, så ved man det!
Men ville de fleste ikke smide den brugte test ud, hvis den var negativ?! Det ville jeg i hvert fald
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128