Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Puppy sengerand og sengetøj, skal bare væk :/ kom nu
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Aqnete skriver: Godeftermiddage derude Nu prøver jeg at sætte de sidste par ting til salg igen .. Alle tingene er helt nye og aldrig brugt, men da det ikke vil lykkedes os at få en lille spire, skaber det bare dårlig karma i hjemme at de ligger her .. Der er derfor hellere ikke fast pris på noger . I må bare sige en pris , det skal bare være okay for begge partnere . Jeg håber meget nogle kan bruge noget .. Billede 1+2 : Baby sengetøj fra Lene Bjerre Billede 3 + 4 : Baby sengetøj fra Puppy Billede 5 + 6 : Senge rand fra puppy Billede 7 : Hænge vugge i flet (%madres og himmel)
Godeftermiddage derude
Nu prøver jeg at sætte de sidste par ting til salg igen ..
Alle tingene er helt nye og aldrig brugt, men da det ikke vil lykkedes os at få en lille spire, skaber det bare dårlig karma i hjemme at de ligger her ..
Der er derfor hellere ikke fast pris på noger . I må bare sige en pris , det skal bare være okay for begge partnere .
Jeg håber meget nogle kan bruge noget ..
Billede 1+2 : Baby sengetøj fra Lene Bjerre
Billede 3 + 4 : Baby sengetøj fra Puppy
Billede 5 + 6 : Senge rand fra puppy
Billede 7 : Hænge vugge i flet (%madres og himmel)
hvad skal du have for vugge og er det neutral sengetøj?
Mor til lille Matilde skriver: hvad skal du have for vugge og er det neutral sengetøj?
Du kan få vuggen og puppy sengetøjet (som er neutralt) til 450 ? Hva siger du til det
Aqnete skriver: Du kan få vuggen og puppy sengetøjet (som er neutralt) til 450 ? Hva siger du til det
hvor bor du tænker bare om det skal sendes? hvda skal du ha bare for vuggen?
Hvad skal du have for sengeranden?!
Krams Rikke
Mor til lille Matilde skriver: hvor bor du tænker bare om det skal sendes? hvda skal du ha bare for vuggen?
Jeg bor i Haslev 4690 , hvor bor du ?
Jamen det skal være rimeligt for dig også jo . Hva siger du til 300?
<3 skriver: Hvad skal du have for sengeranden?! Krams Rikke
Hva siger du til 150?
Og er det med Porto!?
<3 skriver: Og er det med Porto!?
170 så det med
Hvad skal du have for vuggen + sengehimmel?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128