Kan jeg kontakte ørelægen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2012

norenberg

Jeg har en søn fra 21 april 2010 og han har aldrig døjet med ørene eller noget og han kan heller ikke snakke...det vildeste vi har hørt ham antyde er hej og tak....han siger en masse men slet ikke noget vi kan forstå...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2012

An&Jo

norenberg skriver:

Jeg har en søn fra 21 april 2010 og han har aldrig døjet med ørene eller noget og han kan heller ikke snakke...det vildeste vi har hørt ham antyde er hej og tak....han siger en masse men slet ikke noget vi kan forstå...

og det er du ikke bekymret for??

mine veninders børn som enten er yngre eller på alder med min dreng kan sige lyde på dyr hvis man spørger hvad de siger og de kan sige hele sætninger og gøre sig meget mere forståelige end min dreng, så jeg må indrømme at jeg er ret bekymret..

Anmeld

19. januar 2012

norenberg

An&Jo skriver:

og det er du ikke bekymret for??

mine veninders børn som enten er yngre eller på alder med min dreng kan sige lyde på dyr hvis man spørger hvad de siger og de kan sige hele sætninger og gøre sig meget mere forståelige end min dreng, så jeg må indrømme at jeg er ret bekymret..

Jeg har da spekuleret lidt over det men lægen siger at det nok skal komme og der ikke er noget at bekymre sig over

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.