Opkast-indlæg!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

330 visninger
2 svar
0 synes godt om
19. januar 2012

Anonym trådstarter

Hej. 

Undrer mig lidt? En veninde har givet mig SÅ meget tøj og legetøj til min datter, og spurgte forleden om jeg ville ha' hendes Bumbo stol, hvilket jeg godt ville  

Idag fortæller hun så, jeg ikke kan få den alligevel fordi hendes svigerinde gerne vil købe den...? Til mig ville hun gi' den! Desuden får jeg heller ikke tøj af hende mere, for det har hun 'fundet ud af', hun kan få penge for. 

Jeg ville da godt ha' givet en slat for det, men de 3 år, hun har været sammen med sin hashrygende kæreste og han har smidt hende og ungen ud, og jeg har givet hende husly, desuden passet hendes datter FLERE gange... Det har jeg sgu ikke taget penge for! 

Ejj, er bare så irriteret på hende! Har oz fortalt hende, hun ikke kan være det bekendt med stolen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2012

sarahb

Åh penge og venner er bare en dårlig kombination...

Jeg ville ikke lade det gå mig synderligt på, ville bare være glad for det man havde fået. Og jeg er som dig, jeg ville da aldrig tage penge sådan der fra mine veninder. Med mindre det er noget man reelt har til Salg.

Anmeld

19. januar 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Hej. 

Undrer mig lidt? En veninde har givet mig SÅ meget tøj og legetøj til min datter, og spurgte forleden om jeg ville ha' hendes Bumbo stol, hvilket jeg godt ville  

Idag fortæller hun så, jeg ikke kan få den alligevel fordi hendes svigerinde gerne vil købe den...? Til mig ville hun gi' den! Desuden får jeg heller ikke tøj af hende mere, for det har hun 'fundet ud af', hun kan få penge for. 

Jeg ville da godt ha' givet en slat for det, men de 3 år, hun har været sammen med sin hashrygende kæreste og han har smidt hende og ungen ud, og jeg har givet hende husly, desuden passet hendes datter FLERE gange... Det har jeg sgu ikke taget penge for! 

Ejj, er bare så irriteret på hende! Har oz fortalt hende, hun ikke kan være det bekendt med stolen

Vær glad for det du har fået af hende indtil videre
Jeg ville klart vælge og sælge tingene , frem for at gi dem væk ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.