4 års undersøgelse....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

979 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. januar 2012

janne1986

Ja det var vi til igår.. .Havde SÅ ondt i maven op til, da vores pige er lidt overvægtig..

Så havde forberedt mig på og få røven godt og grundigt på komedie...

Meeen... Vi skulle heldigvis ind til min læge, som ved jeg pt har en depression... Så hun var bare så sød, og min psykolog og jeg er ved at vende hele skibet, som også omfatter madvaner, snask osv...

Så det var heldigvis ikke et problem

For vi spisr ik hvidt brød mere, kun på mærkedage (og nogen gange i weekender), sodavand er helt væk, kun til fødselsdage, slikken er væk, hun får nogle gange en skub op is hvis jeg lige synes hun har fortjent det

Alt i alt er det ved og gå fremad for os og jeg er bare så stolt over hun ikke brokker sig, at hun faktisk bare følger med, det gør det lidt lettere

Så det eneste hun havde og sige var at vi skulle komme mere ud og brænde krudt af, selvom Laura godt ku blive lidt sur over det , men som lægen sagde.. At hvis man har lidt for meget og slæbe på, ja så var det jo også ekstra hårdt for hende.. Men man sku ud af den onde cirkel... Så nu er der kun en vej og det er frem....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2012

Lone Jakobsen

det lyder heldigvis som et dejligt lægebesøg. og hvor er det flot at i allerede et begyndt at ændre så meget i jeres kost.

Anmeld

19. januar 2012

janne1986

Lone Jakobsen skriver:

det lyder heldigvis som et dejligt lægebesøg. og hvor er det flot at i allerede et begyndt at ændre så meget i jeres kost.

Er jeg simpelthen nød til, for den dårlige samvittighed er der hele tiden over hun er blevet lidt overvægtig

Og vi har jo alle sammen godt af det.. hihi

Anmeld

19. januar 2012

Lone Jakobsen

janne1986 skriver:

Er jeg simpelthen nød til, for den dårlige samvittighed er der hele tiden over hun er blevet lidt overvægtig

Og vi har jo alle sammen godt af det.. hihi

jamen jeg kender det godt. har selv en søn der vejer lidt for meget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.