Møj besværlig su... mega æv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

393 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. januar 2012

Henriette Aaby

Hej de damer og herre

Jeg er ved at være godt træt af det s.... SU system, det er så pokkers tung at danse med. Det har taget rigtig langtid at få mine barselsklip igennem, og nu driller mit SU lån. Der står jeg har modtaget dobbelt lån her i januar, HVILKET jeg ikke har.... Så nu kan jeg ikke søge lån, hvilket vores (min) økonomi er dybt afhængig af... ÆV altså!!!!

PS er mega glad for at leve i et land med fri mulighed for at uddannelse og få SU. Jeg kan bare ikke forstå det skal være så besværligt!

Nå et lille brokke indlæg fra mig

Mange hilsner

Henriette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Står der at du har fået dobbelt barselsklip som du ikke har fået, eller bare su-lånet?

For jeg ved af egen erfaring, at der stod jeg havde fået dobbeltbarselsklip i november OG december - hvilket jeg ikke havde. Så det fik jeg udbetalt senere i december

Ellers kan jeg desværre ikke lige hjælpe  Men det lyder rimelig ØV!

Anmeld

19. januar 2012

Henriette Aaby

rikkeregnbue skriver:

Står der at du har fået dobbelt barselsklip som du ikke har fået, eller bare su-lånet?

For jeg ved af egen erfaring, at der stod jeg havde fået dobbeltbarselsklip i november OG december - hvilket jeg ikke havde. Så det fik jeg udbetalt senere i december

Ellers kan jeg desværre ikke lige hjælpe  Men det lyder rimelig ØV!

Nej der står jeg har modtage knap det dobbelt su lån (pussigt beløb) her i januar. Det har jeg så ikke. Og det lader sig ikke ændre...

Træls du også har haft bøvl med det dumme system!

Anmeld

19. januar 2012

An&Jo

Henriette Aaby skriver:

Nej der står jeg har modtage knap det dobbelt su lån (pussigt beløb) her i januar. Det har jeg så ikke. Og det lader sig ikke ændre...

Træls du også har haft bøvl med det dumme system!

ja hvis man skylder penge så er de hurtige, men de er ikke altid lige hurtige med det der udbetaling..

ring ind til dem idag og snak med dem, så kan de rette det med det samme..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.