Straffeatest??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

530 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. januar 2012

Anonym trådstarter

Hvor henter man den??

Hos politiet eller borgerservice??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2012

Pipsle2012

Politiet :-)

Anmeld

19. januar 2012

Flødebollen

Anonym skriver:

Hvor henter man den??

Hos Politiet.

Har du ingen pletter, kan du få den udleveret med det samme. Hvis du har noget, skal den først sendes til dig

Anmeld

19. januar 2012

lio

Jeg troede at den "rene" skulle hentes på borgerservice, men jeg har nok hørt forkert så...

Anmeld

19. januar 2012

Flødebollen

Äiti Bianca skriver:

Jeg troede at den "rene" skulle hentes på borgerservice, men jeg har nok hørt forkert så...

Jeg har hvert fald hentet min ved ordensmagten - og den var så ren, at den nærmest var gennemsigtig

Anmeld

19. januar 2012

lio

Kathepige skriver:

Jeg har hvert fald hentet min ved ordensmagten - og den var så ren, at den nærmest var gennemsigtig

heh... Det er så lææænge siden jeg har skulle bruge en, men synes jeg havde hørt at det var ændret men jeg har nok været forvirret omkring det, det er vidst pas som man får lavet på kommunen. ja det var sådan...

Anmeld

19. januar 2012

mn

Anonym skriver:

Hvor henter man den??

nu ved jeg ikke hvad du skal bruge den til men hvis det er i forhold til job mener jeg din arbejdsgiver selv skal hente den ifølge en ret ny lov.

Anmeld

19. januar 2012

FamilenStorm

Äiti Bianca skriver:

heh... Det er så lææænge siden jeg har skulle bruge en, men synes jeg havde hørt at det var ændret men jeg har nok været forvirret omkring det, det er vidst pas som man får lavet på kommunen. ja det var sådan...

SKulle hente min så sent som i septembers, og der hentede jeg den ved politiet...

Anmeld

19. januar 2012

Lone Jakobsen

har også hentet min ved politiet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.