shit.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.048 visninger
12 svar
0 synes godt om
19. januar 2012

eliasogmor

elias hamster er løbet væk i nat..... vi flytter altid hans hamster ud i køkkenet om natten.. me i nat har den fået skubbet lågen i hulen op og løbet ud.....ahhhh... kan huske min engang gjorde det og kom tilbage efter nogle dage... men lige pt tænker jeg også om den ikke kan knave i alt muligt....tænker han nok skal komme tilbage når den blirver sulten , håber jeg... medmindre den har forvildet sig ud hvor den ikke kan finde tilbage.... vi har kigget over det hele nu.. bag skabe osv....åhh nej altså.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2012

FamilenStorm

eliasogmor skriver:

elias hamster er løbet væk i nat..... vi flytter altid hans hamster ud i køkkenet om natten.. me i nat har den fået skubbet lågen i hulen op og løbet ud.....ahhhh... kan huske min engang gjorde det og kom tilbage efter nogle dage... men lige pt tænker jeg også om den ikke kan knave i alt muligt....tænker han nok skal komme tilbage når den blirver sulten , håber jeg... medmindre den har forvildet sig ud hvor den ikke kan finde tilbage.... vi har kigget over det hele nu.. bag skabe osv....åhh nej altså.....

Æv altså..

Håber den kommer frem igen... Kan I ikke lokke den frem med noget mad?? Altså ligge noget mad frem, så den vil komme frem når den bliver sulten? OG så evt drys lidt mel på gulvet, så i kan se om den har været der og hvor den så evt er gået hen??

Anmeld

19. januar 2012

malo

eliasogmor skriver:

Kan I lægge noget lokkemad ud til den... (Hamsterslik) Håber den kommer frem når den bliver sulten

Anmeld

19. januar 2012

B&J

tjek evt bag ved komfuret hvis den kan komme der ind den kan jo klemme sig meget flad har selv prøvet det da jeg var lille ikke spor sjovt

Anmeld

19. januar 2012

eliasogmor

update.... jeg fangede det lille kræ som lige pludselig var under sofaburet og så bed han mig..... auuuuuuuu..........men han er i vante omgivelser igen og elias opdagede det ikke puhaaa.....

Anmeld

19. januar 2012

eliasogmor

B&J skriver:

tjek evt bag ved komfuret hvis den kan komme der ind den kan jo klemme sig meget flad har selv prøvet det da jeg var lille ikke spor sjovt

update...

Anmeld

19. januar 2012

eliasogmor

malo skriver:

Kan I lægge noget lokkemad ud til den... (Hamsterslik) Håber den kommer frem når den bliver sulten

update...

Anmeld

19. januar 2012

eliasogmor

FamilenStorm skriver:

Æv altså..

Håber den kommer frem igen... Kan I ikke lokke den frem med noget mad?? Altså ligge noget mad frem, så den vil komme frem når den bliver sulten? OG så evt drys lidt mel på gulvet, så i kan se om den har været der og hvor den så evt er gået hen??

update...

Anmeld

19. januar 2012

B&J

eliasogmor skriver:

update.... jeg fangede det lille kræ som lige pludselig var under sofaburet og så bed han mig..... auuuuuuuu..........men han er i vante omgivelser igen og elias opdagede det ikke puhaaa.....

avvvvv ja de kan bide hårdt de små bisser...

men godt den er tilbage og din søn ikke opdagede det

Anmeld

19. januar 2012

eliasogmor

B&J skriver:

avvvvv ja de kan bide hårdt de små bisser...

men godt den er tilbage og din søn ikke opdagede det

ja dey er dejligt.... han er blevet et hamster vi slet ikke kan tage ud pga det bideri.. og synes ellers vi har gjort alt for at gøre den håndtam....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.