kombivogn til salg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
414 visninger
1 svar
0 synes godt om
19. januar 2012

Aprilmor11

Hej. Jeg har en kombivogn til salg fra Hauck. Den er 7 måneder gammel. Den er købt D. 25/6-11 i Ønskebørn. Men er kun brugt et par måneder hver anden uge. Den fejler intet og er som ny. Den har et overdækket med og så et sikkerhedsrem så børnene kan have benene imellen. Sele er i og så medfølger der et myggenet. Jeg har givet 2500 for selve kombivognen og 50kr for myggenet. Så min mindste pris er 1000kr. Det er 1550.- man har sparet, så syns at det er en meget fair pris. Kan ses/hentes i Horsens.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2012

Aprilmor11

Aprilmor11 skriver:

Hej. Jeg har en kombivogn til salg fra Hauck. Den er 7 måneder gammel. Den er købt D. 25/6-11 i Ønskebørn. Men er kun brugt et par måneder hver anden uge. Den fejler intet og er som ny. Den har et overdækket med og så et sikkerhedsrem så børnene kan have benene imellen. Sele er i og så medfølger der et myggenet. Jeg har givet 2500 for selve kombivognen og 50kr for myggenet. Så min mindste pris er 1000kr. Det er 1550.- man har sparet, så syns at det er en meget fair pris. Kan ses/hentes i Horsens.

Der er selvfølgelig staidg kvittering med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.