hvad står menuen på i aften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2009

JonTri

Zafir skriver:

VI skal i svømmehallen om onsdagen Så jeg lavede risengrød på brændeovnen igår aftes, der blot skal varmes - så er der mam!!!

Det er skidesmart at lave risengrød på brændeovnen, fordi man ikke skal ud i køkkenet og røre hele tiden, - også brænder det ALDRIG på Jeg har sådan en lava-sten- ting fra sådan et brassarie sæt agtig, liggene på. Så bliver det aldrig så varmt under gryden at grøden brænder på.

Koger bare vand, mælk og risen op på komfuret og resten bliver lavet i stuen hehe...

Så det er bare ganske simpelt og kedeligt i aften, tilgengæld, så er det nemt, når vi skal i svømmeren aaaaaaaah

Bare man havde en brændeovn..
Jeg kopierer dog alligevel din ide...

Nogen der ved om man må give sin 8 mdr gamle dreng risengrød... jeg bliver helt i tvivl...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2009

tumle81

Det mener jeg godt man må. Gav det ihvertfald til min søn da han var lille :-)

Vi skal bare have rester fra i går, havtaske i ovnen med lufttørret skinke serveret med pasta og flødespinat, mums!

Knus Kathrina

Anmeld

11. marts 2009

starsofheaven

Vi skal have ovn stegt kylling med kartofler og brun sovs.. mums!

Anmeld

11. marts 2009

LotteN

Vi skal bare have en rest jeg fandt ud i fryseren. vi har nemlig også svømmedag onsdag, så det skal være nemt og hurtigt....

mht risengrød til 8 mdr gammel baby - Lærke fik det i december og der var hun 6 måneder og hun er da i live endnu...

Anmeld

11. marts 2009

Lullaby

Tortillias (staves det sådan?)

Anmeld

11. marts 2009

lillemig28

Hej vi skal have biksemad

Anmeld

11. marts 2009

Lusi

Vi skal have wok...
Uuuuhm elsker wok

Putter bare alverdens grøntsager i og så kylling..
Problemet er bare min mand ik bryder sig om at være sund og spise grøntsager, men bliver han altså nødt til..
Er mig der laver mad og dermed mig der bestemmer hvad vi skal ha at spise

Anmeld

11. marts 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
rikkekrogh skriver:

Bare man havde en brændeovn..
Jeg kopierer dog alligevel din ide...

Nogen der ved om man må give sin 8 mdr gamle dreng risengrød... jeg bliver helt i tvivl...

Ahhhhh mon ikke???

Det Idun gad ikke at spise det, men jeg tror godt man må

Anmeld

11. marts 2009

Nemesis

vi skal ha kylling i karry og kokosmælk og ris

:-) Sisse

Anmeld

11. marts 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg er netop startet i fitnesscenter og har allerede været der 2 gange på 3 dage i jagten på et sund kredsløb og mere energi i hverdagen. Er bare superstolt af mig selv!!! Jeg skal have fuldkornspasta med pandesauce af friske stegte champignons, masser af frisk persille og timian, hvidløg, løg, citronsaft og lidt hakkede tomater - det dufter himmelsk, smager af forår, er fedtfrit og med masser af fibre

Hmmm... - skulle man mon fejre sin nye sunde livsstil med et glas rødvin og en stor chokoladekage?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.