Når I tager....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2012

Klumpe-dumpe

Mira0911 skriver:

Her står noget om det... Både øre osv... 

http://www.netdoktor.dk/boern/fakta/boernfeber.htm

mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2012

M (:

Lille fe skriver:

temperatur i øret, lægger i så 0,5g til det den måler?

Nogen siger man skal lægge en ½ grad til og andre siger man ikke skal, så hvad gør I?

Du bliver nok nødt til at læse brugsanvisningen på netop det apperat du bruger, da det er forskelligt fra øretermometer til øretermometer om man skal lægge 0,5 grad til eller ej..

Anmeld

18. januar 2012

Klumpe-dumpe

132319 skriver:

Jeg vil aldrig stole på en temperatur taget i øret, på panden osv.

Det eneste rigtige sted, er i numsen. Efter min mening.

Ja I know - men problemet er bare jeg simpelthen ikke kan skille hendes baller af - da hun sidst var indlagt i dec. var de 3 spl. om at gøre det... såååå det er umuligt at gøre alene.

Anmeld

18. januar 2012

Klumpe-dumpe

M (: skriver:

Du bliver nok nødt til at læse brugsanvisningen på netop det apperat du bruger, da det er forskelligt fra øretermometer til øretermometer om man skal lægge 0,5 grad til eller ej..

Tak skal du havde.  

Anmeld

18. januar 2012

morethanperfect

Lille fe skriver:

hmm hvis han så havde haft 41.5 i feber, så burde de jo indlægge ham, da det er så tæt på det "røde felt"

Håber den bette fyr i bedring.

Jep . Men det blev han ikke .. Han var også rigtig syg og dårlig ..
Det hjalp da han fik pencilin , men nu er han ved at blive skidt igen . Desværre  

Anmeld

18. januar 2012

sne190810

Lille fe skriver:

Ja I know - men problemet er bare jeg simpelthen ikke kan skille hendes baller af - da hun sidst var indlagt i dec. var de 3 spl. om at gøre det... såååå det er umuligt at gøre alene.

Når, lille pus dog

Kan det heller ikke lade sig gøre hvis hun ligger på ryggen, som når man skifter en ble. Og så løfter benene op/spreder dem ud til siden?

Sådan gør jeg med min egen datter, både ved TPmåling og hvis hun skal have en panodil op. Hun er bare kun 17 måneder, og ikke 3år som din, så ved ikke om det kan spille en rolle ..

Anmeld

18. januar 2012

132319

sne190810 skriver:

Når, lille pus dog

Kan det heller ikke lade sig gøre hvis hun ligger på ryggen, som når man skifter en ble. Og så løfter benene op/spreder dem ud til siden?

Sådan gør jeg med min egen datter, både ved TPmåling og hvis hun skal have en panodil op. Hun er bare kun 17 måneder, og ikke 3år som din, så ved ikke om det kan spille en rolle ..

Ja, det tænkte jeg også lige 

Anmeld

18. januar 2012

Klumpe-dumpe

sne190810 skriver:

Når, lille pus dog

Desværre ikke - sådan gjorde jeg da hun også var i den alder. og jeg synes jeg har prøvet alle fif (over mit skød, med måsen i vejret, så jeg kan holde hende nede, og ha´begge hænder fri. osv osv.) panodil i måsen er også umuligt her. Så er rigtig glad for tyggepillerne.

Ellers mange tak for rådet

Anmeld

18. januar 2012

Klumpe-dumpe

132319 skriver:

Ja, det tænkte jeg også lige 

Desværre ikke - det var den "metode" de var 3 spl. om at gøre sidst.

1 holdte benene

1 skilte ballerne

og 1 målte....

som skrevet ovenfor har jeg altså også prøver alle mulige fif - om hvordan det burde være nemt.

Anmeld

18. januar 2012

sne190810

Lille fe skriver:

Desværre ikke - sådan gjorde jeg da hun også var i den alder. og jeg synes jeg har prøvet alle fif (over mit skød, med måsen i vejret, så jeg kan holde hende nede, og ha´begge hænder fri. osv osv.) panodil i måsen er også umuligt her. Så er rigtig glad for tyggepillerne.

Ellers mange tak for rådet

Nje, det kan jeg godt se så.

Øv, det lyder ikke særlig sjovt at det slet ikke kan lade sig gøre.

Har hun høj feber?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.