Kære alle dejlige baby-brugere ...
Til Jer der tester posiv - kæmpe tillykke. De glæder mig hver gang nogle skal være forældre og glæder sig til, at et nyt liv begynder - men jeg skriver det ikke
Til Jer med store maver - Hvor er de flotte - allesammen - og i min verden helt magiske. Jeg glæder mig over at kigge med, men jeg skriver ikke "sød babyhule..." eller andet 
Til Jer der ligger billeder ud af Jeres børn - fantastiske små væsner I alle har skabt, hvor er de vidunderlige, på hver deres måde. Men jeg skriver det ikke 
Til alle Jer der "samler ve-støv" - jeg ønsker Jer den bedste fødsel og misunder Jer den fanasiske tid I går i møde, men jeg skriver det ikke 
Til alle Jer der er i behandling - jeg krydser fingre for Jer, og håber snart I får Jeres ønskebarn. Jeg ved I kæmper en daglig kamp, men får det ikke skrevet 
Så det er altså mig, der er med på en kigger, men ikke skriver. Ikke for at være "led", men fordi trådene er rigtig mange. Så lov mig ikke at blive "ked" over at der blot er kigget med, jeg smiler med, krydser fingre og beundre, bare bag skærmen 
Vi er alle brugere, på hver vores måde
Anmeld