Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
LOUISEHOBRO skriver: Til Oliver&Troia <3 Beklager jeg ikke havde set din private brev. Jeg har skrevet til dig. Du skal selvfølgelig have budet først. Beklager misforståelsen. Louise
Til Oliver&Troia <3
Beklager jeg ikke havde set din private brev. Jeg har skrevet til dig. Du skal selvfølgelig have budet først.
Beklager misforståelsen.
Louise
sælg du den bare videre, har fået at vide hummel er lille i str. og han er en 68 nu... men mange tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LOUISEHOBRO skriver: Lækker og smart fleecedragt/sovedragt fra Hummel. Fantastisk til bilen og barnevognen. Den er god men brugt. Pris: 140 kr + porto.
Lækker og smart fleecedragt/sovedragt fra Hummel. Fantastisk til bilen og barnevognen.
Den er god men brugt.
Pris: 140 kr + porto.
Skal ikke købe men ELSKER den dragt, har den selv bare til pige
Oliver&Troia <3 skriver: sælg du den bare videre, har fået at vide hummel er lille i str. og han er en 68 nu... men mange tak
TAK
Nitz - <3 David skriver: jeg vil gernebyde 150 inkl. porto
jeg vil gernebyde 150 inkl. porto
Hej. Du må meget gerne købe dragten..
Kan du ikke skrive til min mobil 53357595, så kan vi aftale nærmere ang overførsel og forsendelse ik?
Hilsen Louise
LOUISEHOBRO skriver: J Hej. Du må meget gerne købe dragten.. Kan du ikke skrive til min mobil 53357595, så kan vi aftale nærmere ang overførsel og forsendelse ik? Hilsen Louise
J
SOLGT
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128