jeg kan ikke gå på mine ben

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2012

NinaNymannMadsen

Monica P skriver:

Av det ser ikke sjovt ud, håber du snart slipper af med smerterne.

jo tak. det går da den rigtige vej. for det gør mindre ondt fra dag til dag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2012

An&Jo

NNM skriver:

de oplyser et nummer man skal ringe på hvis det er akut men vil ikk mene at det er akut at få en tid til at få sat spiral op og få kikket på mine knæ.

har godt nok problemer med det ene knæ i forvejen men det ikk noget sådan alarmerende.

nej det er sandt, men det er nok en god ide at få det tjekket hvis det ser sådan ud imorgen os..

Anmeld

18. januar 2012

NinaNymannMadsen

An&Jo skriver:

nej det er sandt, men det er nok en god ide at få det tjekket hvis det ser sådan ud imorgen os..

det kan da godt ske det ved jeg ikke.

Anmeld

18. januar 2012

Mira0911

NNM skriver:

ja tak av.

ja jeg er stoppet på barsel. min kæreste går hjemme hele tiden og har max 5 timer på en dag. så vi blev enige om at jeg startede skole igen og han tog sig af anne louise mens jeg var i skole. hun får bryst når jeg er hjemme og om natten og så får hun flaske når jeg ikke er hjemme og vores SP er ind over

Wow.... 

Anmeld

18. januar 2012

NinaNymannMadsen

Mira0911 skriver:

Wow.... 

det er lette fag syntes jeg og vil bare gerne være færdig med min uddannsel. bor 500 meter fra skolen så kan altid smutte hjem hvis der skulle ske noget. det er dejligt med sådan en kæreste der gider.

Anmeld

18. januar 2012

Mira0911

NNM skriver:

det er lette fag syntes jeg og vil bare gerne være færdig med min uddannsel. bor 500 meter fra skolen så kan altid smutte hjem hvis der skulle ske noget. det er dejligt med sådan en kæreste der gider.

Det må da være fantastisk... Min kærestes arbejde går slet ikke med til at fædre skal holde barsel næsten et år.. De bliver sq fyret... Total latterligt... 

Anmeld

18. januar 2012

NinaNymannMadsen

Mira0911 skriver:

Det må da være fantastisk... Min kærestes arbejde går slet ikke med til at fædre skal holde barsel næsten et år.. De bliver sq fyret... Total latterligt... 

det er det også.
nu er min kæreste jo også førtidspansionist så han er hjemme hele tiden og nu har han noget at lave mens jeg er i skole i stedet for bare sidde og lave igen ting jo.
og de hygger sig de to.

det er da rigtig øv at det er sådan men sådan er det vel mange steder. ?

Anmeld

18. januar 2012

Mira0911

NNM skriver:

det er det også.
nu er min kæreste jo også førtidspansionist så han er hjemme hele tiden og nu har han noget at lave mens jeg er i skole i stedet for bare sidde og lave igen ting jo.
og de hygger sig de to.

det er da rigtig øv at det er sådan men sådan er det vel mange steder. ?

Jeg vil tro det er sådan mange steder, men ved det selvfølgelig ikke... 

Anmeld

18. januar 2012

NinaNymannMadsen

Mira0911 skriver:

Jeg vil tro det er sådan mange steder, men ved det selvfølgelig ikke... 

ddet gør jeg heller ikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.