Små røde knopper???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2009

SaNiNa

Mormilla skriver:

Ej hvor sjovt han har spist rosiner i dag. Men nu er det jo ved at falde til ro, så håber det er væk i morgen. Ellers tager vi til lægen...

dejlig det er begynd at forsvinde igen... han kan jo få lavet en prik test hvis han får det igen så ville det jo være rart at vide hvade han ikke kan tåle...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2009

Mormilla

Sanne skriver:

dejlig det er begynd at forsvinde igen... han kan jo få lavet en prik test hvis han får det igen så ville det jo være rart at vide hvade han ikke kan tåle...

Det er kommet igen nu Så vi tager til lægen i dag...

Anmeld

12. marts 2009

SaNiNa

Mormilla skriver:

Det er kommet igen nu Så vi tager til lægen i dag...

åååh den lille stakkel... skriv endenlig når i er hjemme igen...

pøj pøj

Anmeld

12. marts 2009

Mormilla

Sanne skriver:

pøj pøj

Det skal jeg nok gøre

Anmeld

12. marts 2009

Mormilla

Sanne skriver:

pøj pøj

Så har vi været ved lægen. Han mener at det snart går væk igen. Så det lyder jo godt

Anmeld

12. marts 2009

SaNiNa

Mormilla skriver:

Så har vi været ved lægen. Han mener at det snart går væk igen. Så det lyder jo godt

Det var dejligt at hører... det kan jo godt være noget han har spist..

Anmeld

12. marts 2009

Mormilla

Sanne skriver:

Det var dejligt at hører... det kan jo godt være noget han har spist..

Ja det kan det. Må jo bare prøve mig stille og roligt frem og se om der er noget som han slår ud af...

Anmeld

12. marts 2009

Rikke, Liam & Linus

Man kan somregel kende skoldkopperne ved at de er røde (ligner lidt en stor bums) med en sort plet i midten. Og knopperne kommer oftest et par dage før feberen, desto ældre barnet er, desto mere feber og længere influenza-agtig periode.

Anmeld

12. marts 2009

fam.4xc

RikkeØ skriver:

Man kan somregel kende skoldkopperne ved at de er røde (ligner lidt en stor bums) med en sort plet i midten. Og knopperne kommer oftest et par dage før feberen, desto ældre barnet er, desto mere feber og længere influenza-agtig periode.

ja den holder så ik på mine piger.... deres skoldkopper har ik haft en sort prik indeni... men har lignet en bums for derefter at blive gul indeni og derefter får tør skårbe/sår på...

Min lille datter på 1 år havde feber og havde mange og store skoldkopper og var påvirket af dem, hvor min store datter på snart 4 ik havde så mange og slet slet ik har haft feber eller på anden måde været påvirket af dem...

Anmeld

12. marts 2009

Mormilla

RikkeØ skriver:

Sådan ser de ikke ud. Men de os faldet til ro. Tror at de er på vej væk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.