Jeg bliver altså lidt ked af det..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

723 visninger
13 svar
0 synes godt om
18. januar 2012

Anonym trådstarter

Ja, nu kommer denne debat, IGEN!..

Men jeg bliver bare så trist, når man loader noget med ens barn, video el billeder også at der kun er TO der skriver noget men alligevel har 250 været inde og kigge.. Og nej jeg vil ikke have en laaaaaaaaang besked om hvor skøn h*n ser ud, men måske vare en smiley..

Kan i følge mig??..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2012

Mor til Majbørn

Jep - kan fint følge dig

Har også prøvet at oprette tråde som inden gad at svare på, selvom vildt mange kiggede.... det er altså lidt øv.

Du får en smiley herfra - selvom jeg ikke har set din bebs (men send mig da endelig et billede)

Er nemlig helt baby-tosset for tiden, så de er bare alle sammen suuuuupernuttede!

Anmeld

18. januar 2012

Sillebob

Anonym skriver:

Men jeg bliver bare så trist, når man loader noget med ens barn, video el billeder også at der kun er TO der skriver noget men alligevel har 250 været inde og kigge.. Og nej jeg vil ikke have en laaaaaaaaang besked om hvor skøn h*n ser ud, men måske vare en smiley..

Kan i følge mig??..

Ja, det er lidt øv, men tror desværre ikke at det kan forhindres

Måske der er forskel på fisk herinde ? Hvad mener I, piger ??

Anmeld

18. januar 2012

B&J

er ked af hvis jeg ikke har svaret jeg plejer ellers være rimelig god til det man har slet ikke været hjemme idag så ved ikke hvornår eller hvor babyen er men du har sikker en super dejlig baby

Anmeld

18. januar 2012

Silas&Mille

Nej kan ærlig talt ikke følge dig...

Selvfølgelig er det rart med lidt respons, men hvis man skulle gøre det ve alle den type tråde så kunne man mange gange ikke lave andet herinde.

Synes da det er fint nok at folk bare lige er inde og kigge.

Anmeld

18. januar 2012

MorEllen

Du får også lige en fra mig! Kan sagtens følge dig

Anmeld

18. januar 2012

M (:

Jeg har det personligt selv sådan, at jeg ofte kigger folks videoer/billeder, men det er langt fra altid at jeg smider en kommentar.. 

Jeg smider ikke kommentarer efter om det er nogen jeg kender/ikke kender, men efter om jeg har noget at bidrage med, og nogle dage er der bare en større lyst til at kigge end til at kommentere - og andre dage er det selvfølgelig omvendt.. (:

Anmeld

18. januar 2012

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Jeg har det personligt selv sådan, at jeg ofte kigger folks videoer/billeder, men det er langt fra altid at jeg smider en kommentar.. 

Jeg smider ikke kommentarer efter om det er nogen jeg kender/ikke kender, men efter om jeg har noget at bidrage med, og nogle dage er der bare en større lyst til at kigge end til at kommentere - og andre dage er det selvfølgelig omvendt.. (:

Hehe - du har været så dejlig at kommentere den..

Anmeld

18. januar 2012

TR

Anonym skriver:

Kan i følge mig??..

Jeg må indrømme at jeg er dårlig til at skrive noget, til alle jeg går ind og kigger ..
men det os igen fordi jeg ikke altid føler at jeg har noget at sige ..

Men kan godt forstå dig, for har os selv prøvet det ..

Anmeld

18. januar 2012

M (:

Anonym skriver:

Hehe - du har været så dejlig at kommentere den..

Pyh.. Men ej, nu bliver jeg da lidt nysgerrig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.