Kæreste ikke klar alligevel - men tager stadi ikke p-piller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

610 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. januar 2012

Lotte90

Hej,

Som overskriften lyder, er min kæreste kommet frem til at han ikke er klar til at blive far lige nu alligevel. (siger han) Han ved, at jeg stadig ikke er startet op på mine p piller - og han bruger ikke kondom eller trækker sig ud inden han kommer... Hvad kan det betyde? - Tager han det bare lidt som det kommer? Håber nogle af jer har nogle kloge svar på mit spørgsmål, da jeg er lidt forvirret.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2012

gonefishing

Lotte90 skriver:

Hej,

Som overskriften lyder, er min kæreste kommet frem til at han ikke er klar til at blive far lige nu alligevel. (siger han) Han ved, at jeg stadig ikke er startet op på mine p piller - og han bruger ikke kondom eller trækker sig ud inden han kommer... Hvad kan det betyde? - Tager han det bare lidt som det kommer? Håber nogle af jer har nogle kloge svar på mit spørgsmål, da jeg er lidt forvirret.

tror mange mænd regner med at det er kvinden der sørger for hun ikke bliver gravid. Men jeg ville tage snakken med ham og gøre ham helt 120pct sikker på hvad i gør og hvad der kan ske

Anmeld

18. januar 2012

Miin'Baby'Mus

Altså, nu hjælper det ikke at han trækker sig ud inden han kommer, men hvis han godt ved at du ikke tager dine piller så forstår jeg det ikke...

Spurgte min kæreste og han syntes - jeg citere: "det giver ingen mening, det er jo noget mærkeligt pis" ... 

Måske du skulle snakke ordentligt med din kæreste om de næste skridt i skal tage, hvad hvis du bliver gravid og han så siger du skal have en abort, det er jo ikke særlig ansvarligt 

Anmeld

18. januar 2012

Lotte90

Norman skriver:

Altså, nu hjælper det ikke at han trækker sig ud inden han kommer, men hvis han godt ved at du ikke tager dine piller så forstår jeg det ikke...

Spurgte min kæreste og han syntes - jeg citere: "det giver ingen mening, det er jo noget mærkeligt pis" ... 

Måske du skulle snakke ordentligt med din kæreste om de næste skridt i skal tage, hvad hvis du bliver gravid og han så siger du skal have en abort, det er jo ikke særlig ansvarligt 

Nej du har ret.. Det er meget underligt :/

Han er bare slet ikke typen som gider snakke om sådan noget, og når jeg så siger "du ved godt jeg altså ikke tager p-piller ik?" .. Så siger han bare "jo jo, det ved jeg godt" ..

Anmeld

18. januar 2012

maria_wlt

Han er nok bare en af de mænd som tror at det er "nok" at trække sig ud...

Men synes det er lidt useriøst at det ikke bliver taget mere seriøst... Så håber du bare at han bliver klar når du så bliver gravid alligevel??

Anmeld

18. januar 2012

Rockertand

Lotte90 skriver:

Hej,

Lidt forvirrende, at dette er oprettet under "barnløshedsbehandling"?

I er da nødt til at få snakket det igennem?? Det kan godt være, at du sådan i dit stille sind håber, at du bliver gravid, og så må I tage den derfra, eller at "så bliver han nok klar dér" - men det kan lige så vel være, at han så beslutter sig for at smutte, og det er bestemt ikke ønskescenariet for nogen af jer, uanset hvor skruk du er. 

Håber, at I meget snart når frem til en fælles beslutning.

Anmeld

18. januar 2012

Lotte90

maria_wt skriver:

Han er nok bare en af de mænd som tror at det er "nok" at trække sig ud...

Men synes det er lidt useriøst at det ikke bliver taget mere seriøst... Så håber du bare at han bliver klar når du så bliver gravid alligevel??

Han ved godt man sagtens kan blive gravid selvom han trækker sig ud - men han  trækker sig heller ikke ud.. Så han ved jo godt at jeg kan blive gravid - så jeg tænker lidt, om han bare gerne vil "tage det stille og rolig", og så bare lade det ske når det sker, i stedet for at gå så meget op i det. hvis du forstår

Anmeld

20. januar 2012

Miin'Baby'Mus

Lotte90 skriver:

Nej du har ret.. Det er meget underligt :/

Han er bare slet ikke typen som gider snakke om sådan noget, og når jeg så siger "du ved godt jeg altså ikke tager p-piller ik?" .. Så siger han bare "jo jo, det ved jeg godt" ..

Jamen så må du jo blive sur på ham og sige at han tilsyneladende ikke forstår det. I kan ikke blive ved at lave en ting han ikke vil have! Og så må han blive sur alt det han vil, længere er den ikke, Han må finde ud af hvad han vil...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.