ja, har fået et mega latterligt brev fra kommunen eftersom jeg var syg fra den. 13-15 januar..nu skal man åbenbart sende alt muligt fis ind.
ringer så til min a-kasse fordi jeg heller ikke forstår det brev jeg fik af dem..hun kunne så ik rigtig forklare mig brevet fra kommunen men sagde at det var noget man fik fra i år af..hun sagde også: læs brevet igennem med en mere positiv indstilling så kan det være du har forstået det..
Oh hvad siger du lige til mig?..Nå, men det gjorde jeg så..og jeg forstår det stadig ikke.
brevet hedder et underretningsbrev, som jeg skal udfylde for at få sygedagpenge for de 2 dage. har fået det i dag den 18 og det skal være hos dem den 20 ellers tager de stilling til om jeg må få pengenee.flot. ringer til kommunen for at få brevet forklaret og selvfølgelig har de lukket da kl. nu er over 2...
nå, men nogle der kan forklare hvordan jeg udfylder brevet?. hvis i da selv har prøvet det.
der står noget med i ophørsugen, 1 uge før ophørsugen. 2 uge før ophørs ugen , 3 uge før opførsugen og 4 uge før ophørs ugen.. 4 uge er så udfyldt med timer: 12. Minutter 0. og kr. brutto 1048..
de beder mig udfylde supplerende oplysninger..hvad vil de vide
Anmeld