hjælp til papirudfyldelse fra kommunen i forbindelse med syg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

991 visninger
11 svar
0 synes godt om
18. januar 2012

1990h

ja, har fået et mega latterligt brev fra kommunen eftersom jeg var syg fra den. 13-15 januar..nu skal man åbenbart sende alt muligt fis ind.

ringer så til min a-kasse fordi jeg heller ikke forstår det brev jeg fik af dem..hun kunne så ik rigtig forklare mig brevet fra kommunen men sagde at det var noget man fik fra i år af..hun sagde også: læs brevet igennem med en mere positiv indstilling så kan det være du har forstået det..
Oh hvad siger du lige til mig?..Nå, men det gjorde jeg så..og jeg forstår det stadig ikke.

brevet hedder et underretningsbrev, som jeg skal udfylde for at få sygedagpenge for de 2 dage. har fået det i dag den 18 og det skal være hos dem den 20 ellers tager de stilling til om jeg må få pengenee.flot. ringer til kommunen for at få brevet forklaret og selvfølgelig har de lukket da kl. nu er over 2...

nå, men nogle der kan forklare hvordan jeg udfylder brevet?. hvis i da selv har prøvet det.

der står noget med i ophørsugen, 1 uge før ophørsugen. 2 uge før ophørs ugen , 3 uge før opførsugen og 4 uge før ophørs ugen.. 4 uge er så udfyldt med timer: 12. Minutter 0. og kr. brutto 1048..

de beder mig udfylde supplerende oplysninger..hvad vil de vide

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2012

babymus77

Ved ikke lige hvad dit brev betyder, men jeg var syg 3 dage i dec hvor jeg blødte i min graviditet!!! Det ville min kommune have læge erklæring på!!! Totalt skørt!!!

Anmeld

18. januar 2012

kirsti

Det er lidt svært at sige når jeg ikke sidder med blanketten og kan se hvad de beder om du skal svare på

Anmeld

18. januar 2012

1990h

kirsti skriver:

Det er lidt svært at sige når jeg ikke sidder med blanketten og kan se hvad de beder om du skal svare på

har lige taget billeder jeg prøver at sætte ind om lidt..

Anmeld

18. januar 2012

1990h

sådan

Anmeld

18. januar 2012

1990h

kirsti skriver:

tror jeg har lagt billeder ind nu

Anmeld

18. januar 2012

SussieThyssen

Hvis jeg var dig, så ville jeg gå ned på borgerservice og bede dem om at hjælpe dig med at udfylde det, så kan du samtidigt aflevere det når du er der.

Med den slags er det altid bedst at gå direkte til hestens mule.

Kærligst
Sussie

Anmeld

18. januar 2012

1990h

SussieThyssen skriver:

Hvis jeg var dig, så ville jeg gå ned på borgerservice og bede dem om at hjælpe dig med at udfylde det, så kan du samtidigt aflevere det når du er der.

Med den slags er det altid bedst at gå direkte til hestens mule.

Kærligst
Sussie

ja i morgen burde jeg godt kunne nå det, men dette her sted det skal afleveres er ydelsels kontoret og det ligger ik ved borger service så tror ik de kan hjælpe mig..ydelsels kontoret har åben fra 10-13 i morgen og er på arbejde til kl. 2,.,kan blive så sur altså samtidig med at man får det den 18 og de skal ha det inden den 20..

Anmeld

18. januar 2012

SussieThyssen

Hansen1990 skriver:

ja i morgen burde jeg godt kunne nå det, men dette her sted det skal afleveres er ydelsels kontoret og det ligger ik ved borger service så tror ik de kan hjælpe mig..ydelsels kontoret har åben fra 10-13 i morgen og er på arbejde til kl. 2,.,kan blive så sur altså samtidig med at man får det den 18 og de skal ha det inden den 20..

Jo selvfølgelig kan de hjælpe dig på Borgerservice..det er netop derfor det HEDDER Borgerservice..det er lavet til at servicere borgerne med problemer, bl.a. udfyldelsen af den slags papirer.
Og jo papiret kan sagtens afleves i Borgerservice, som så sender det videre til ydelseskontoret.
Du skal blot sørge for at du har en kuvert med hvor du skriver "Ydelseskontoret" udenpå, som du kan lægge papiret i, så har de en postbakke/kasse brevet kan lægges i på Borgerservice.

Anmeld

18. januar 2012

1990h

SussieThyssen skriver:

Jo selvfølgelig kan de hjælpe dig på Borgerservice..det er netop derfor det HEDDER Borgerservice..det er lavet til at servicere borgerne med problemer, bl.a. udfyldelsen af den slags papirer.
Og jo papiret kan sagtens afleves i Borgerservice, som så sender det videre til ydelseskontoret.
Du skal blot sørge for at du har en kuvert med hvor du skriver "Ydelseskontoret" udenpå, som du kan lægge papiret i, så har de en postbakke/kasse brevet kan lægges i på Borgerservice.

ej hvor smart..må jeg gøre så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.