Mangler Sindsro,.!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

949 visninger
10 svar
0 synes godt om
18. januar 2012

onlyme

Hej Tøzer,.!

Har lige brug for at dele lidt med jer,.!
Min lillebror på 11 Har den sidste uge fløjet ind og ud af hospitalet,. Lægerne mener han har en dødelig hjertesygedom,.
De er blevet ved med at udskrive ham,.
Og idag røg han barbu afsted igen det er 4 gang på en uge jeg har fået opkaldet: nu er han røget afsted igen,. Og hver gang tænker jeg, ser jeg ham mon igen,.?
Når han får hans anfald minder det om eplisi, bliver lam i hele den ene side af kroppen og kan ikke mindes noget som helst fra anfaldet begynder til et par timer efter, hvor han så småt bliver sig selv igen,.
Jeg er så frustreret, og ked af det, det eneste der fylder i mit hovede lige nu er jeg satme har lyst til at sagsøge de læger der har ment han har været rask nok til at blive udskrevet,.! Hvad mener i ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2012

morethanperfect

onlyme skriver:

Hej Tøzer,.!

Min lillebror på 11 Har den sidste uge fløjet ind og ud af hospitalet,. Lægerne mener han har en dødelig hjertesygedom,.
Og idag røg han barbu afsted igen det er 4 gang på en uge jeg har fået opkaldet: nu er han røget afsted igen,. Og hver gang tænker jeg, ser jeg ham mon igen,.?
Når han får hans anfald minder det om eplisi, bliver lam i hele den ene side af kroppen og kan ikke mindes noget som helst fra anfaldet begynder til et par timer efter, hvor han så småt bliver sig selv igen,.
Jeg er så frustreret, og ked af det, det eneste der fylder i mit hovede lige nu er jeg satme har lyst til at sagsøge de læger der har ment han har været rask nok til at blive udskrevet,.! Hvad mener i ?

Sender en masse knus .. 

Tror desværre ikke der er noget du kan gøre 

Og ja , jeg er også godt og grundigt træt af læger .. De havde bla. overset en lungebetændelse hos mig søn , hvilket resulterede i han havde det i 4 mdr..
Og så havde de overset , eller de gad ikke kigge på min svoger da han kom ind med ondt i maven . Det viste sig så at være en sprunget blindtarm ..
Ved godt det ikke har noget med sagen at gøre , men sender de bedste tanker herfra   

Anmeld

18. januar 2012

onlyme

morethanperfect skriver:

Sender en masse knus .. 

Tror desværre ikke der er noget du kan gøre 

Og ja , jeg er også godt og grundigt træt af læger .. De havde bla. overset en lungebetændelse hos mig søn , hvilket resulterede i han havde det i 4 mdr..
Og så havde de overset , eller de gad ikke kigge på min svoger da han kom ind med ondt i maven . Det viste sig så at være en sprunget blindtarm ..
Ved godt det ikke har noget med sagen at gøre , men sender de bedste tanker herfra   

De gør ikke deres arbejde ordenligt,.!

Anmeld

18. januar 2012

morethanperfect

onlyme skriver:

De gør ikke deres arbejde ordenligt,.!

Nej .. Det er du ikke den eneste der syns 

Anmeld

18. januar 2012

onlyme

morethanperfect skriver:

Nej .. Det er du ikke den eneste der syns 

Sidst han var der inde fik han en båndoptager på hjertet,.
Og der fik vi meldingen om at de intet kunne stille op før til d 20 marts ?
20 marts ? han får anfald hver anden dag og hvergang kan være det sidste ?
Hvordan i hulen kan det så tage så lang tid før de gør noget ?

Det er så synd for ham, <-- han er jo helt ude af den,.
Vi andre sidder og frygter for at miste
og alle hans skolekammerater er skramt for vild og sans,.!
han har fået anfaldene 3 gange i skolen og første gang blev alle bvørnene så bange,. 2 gang havde de så heldigvis fået en masse afvide om hvad de skulle stille op hvis han fik det igen, så der hoppede samtlige af børnene af deres jakker udenfor for at komme dem om ham,.! Og lærene er bange for at det skal ske i deres timer,.
1 af lærene har sågar meldt sig syg nu fordi hun har det så forfærdenligt med det,. Hun havde første gang det var sket skældet og smældet fordi han faldt pladask ned i bordet så hun troede det var fordi han ''sov'' i timen fordi det var kedeligt til sidst var hun gået ned og taget fat i hans ene arm, og da fløj han på gulvet, så hun har meldt sig syg pga forskrækkelsen !
Amme de må da snart gøre noget,.!
Det påvirker så mange,.!

Anmeld

18. januar 2012

Mimbi

onlyme skriver:

Hej Tøzer,.!

mange  til dig

Kan godt forstå dig.... selvfølgeligt er hann ikke rask nokk når han igen igen bliver kørt babu på sygehuset !!! grrr de læger altso

jeg er rigtig træt af læger.... min morfar har været ind og ud af sygehuset her de sidste måneder... og Torsdagmorgen ringer min mor for at fortælle at morfar igen var på sygehuset og at det var rigtig slemt hun ringede flere gange og hver gang tænkte jeg "nu er han død" men lægerne fandt så ud af at det var et gammelt lungebetændelse som und var rykket ud i kroppen nu 6 dage efter står det stadig rigtig skid til hos min morfar jeg håber på det bedste, men regner med det værste

undskyld det lev lidt langt :/

og alt det bedste til tin lillebror

Anmeld

18. januar 2012

onlyme

Mimbi skriver:

mange  til dig

Kan godt forstå dig.... selvfølgeligt er hann ikke rask nokk når han igen igen bliver kørt babu på sygehuset !!! grrr de læger altso

jeg er rigtig træt af læger.... min morfar har været ind og ud af sygehuset her de sidste måneder... og Torsdagmorgen ringer min mor for at fortælle at morfar igen var på sygehuset og at det var rigtig slemt hun ringede flere gange og hver gang tænkte jeg "nu er han død" men lægerne fandt så ud af at det var et gammelt lungebetændelse som und var rykket ud i kroppen nu 6 dage efter står det stadig rigtig skid til hos min morfar jeg håber på det bedste, men regner med det værste

undskyld det lev lidt langt :/

og alt det bedste til tin lillebror

Han er dsv lige blevet udskrevet igen

Og ilm alt lykke med din morfar

Anmeld

18. januar 2012

SussieThyssen

onlyme skriver:

Hej Tøzer,.!

Det lyder da som epilepsi..hvorfår slår I som familie ikke i bordet, og kræver at han bliver undersøgt ordentligt..evt henvist il Rigshospitalet eller epilepsihospitalet i Dianalund???

Din lillebror har nemlig den typiske alder for pubertetsepilepsi..og det kan sagtens minde om det du beskriver der.

Jeg ville også klage til Patienklagenævnet, for det lyder da som en aldeles ukompetent behandling..er han fx blevet ordentligt scannet?
Hjerne, hjerte, lunger, og er der blevet taget blodprøver m.m. ??

Jeg tænder et lys for din lillebror og sender masser af kærlige tanker til både ham, dig og din familie.

Kærligst
Sussie

Anmeld

18. januar 2012

onlyme

SussieThyssen skriver:

Det lyder da som epilepsi..hvorfår slår I som familie ikke i bordet, og kræver at han bliver undersøgt ordentligt..evt henvist il Rigshospitalet eller epilepsihospitalet i Dianalund???

Din lillebror har nemlig den typiske alder for pubertetsepilepsi..og det kan sagtens minde om det du beskriver der.

Jeg ville også klage til Patienklagenævnet, for det lyder da som en aldeles ukompetent behandling..er han fx blevet ordentligt scannet?
Hjerne, hjerte, lunger, og er der blevet taget blodprøver m.m. ??

Jeg tænder et lys for din lillebror og sender masser af kærlige tanker til både ham, dig og din familie.

Kærligst
Sussie

Han er desv blevet udskrevet igen,.!
Ogmin mor har kæmpet en kamp for de begholdte ham,. Men nej,.!
Hun er så berørt og sover knap om natten,. Han må aldrig være alene så han sover hos dem og er med på arbejde osv,.

Vi har en arvelig sygdom i familien som hedder akut intermiterende pofyri som han har været undersøgt for hvor det viste sig han havde det men ikke i udbrud det er ikke mere end 1 mdr sides (skulle lige nævnes).
Det påstår de denne gang det er, men nægter at tage blodprøve og urinprøve, det siges at skulle kunne ses i urin prøven mens man har det i udbrud, men de har ikke testet det da han havde udbrudet,.!
Men det kan også måles i morgen urinen men de ville ikke indlægge ham til imorgen så de kunne få den og mor fik ingen besked om hun skulle komme med en,. det har hun så besluttet sig for at gøre imorgen alligevel,..!
Men for 2 dage siden sagde de det var den dødelige hjertesygedom, netop pga de havde scannet hjertet og hjernen.!
Jeg forstår intet af de ikke får lavet ordenlige undersøgelser på den stakkel,.! så de specifikt kan fortælle hvad det er han fejler.!
Og tak for dit råd md at klage, det vil jeg abselut gøre,.!

Og tusinde tak,.!

Anmeld

18. januar 2012

SussieThyssen

onlyme skriver:

Han er desv blevet udskrevet igen,.!
Ogmin mor har kæmpet en kamp for de begholdte ham,. Men nej,.!
Hun er så berørt og sover knap om natten,. Han må aldrig være alene så han sover hos dem og er med på arbejde osv,.

Vi har en arvelig sygdom i familien som hedder akut intermiterende pofyri som han har været undersøgt for hvor det viste sig han havde det men ikke i udbrud det er ikke mere end 1 mdr sides (skulle lige nævnes).
Det påstår de denne gang det er, men nægter at tage blodprøve og urinprøve, det siges at skulle kunne ses i urin prøven mens man har det i udbrud, men de har ikke testet det da han havde udbrudet,.!
Men det kan også måles i morgen urinen men de ville ikke indlægge ham til imorgen så de kunne få den og mor fik ingen besked om hun skulle komme med en,. det har hun så besluttet sig for at gøre imorgen alligevel,..!
Men for 2 dage siden sagde de det var den dødelige hjertesygedom, netop pga de havde scannet hjertet og hjernen.!
Jeg forstår intet af de ikke får lavet ordenlige undersøgelser på den stakkel,.! så de specifikt kan fortælle hvad det er han fejler.!
Og tak for dit råd md at klage, det vil jeg abselut gøre,.!

Og tusinde tak,.!

Jamen det var så lidt..jeg håber du vil komme med lidt update hen ad vejen, for jeg synes da bare det er så synd..også for din mor, som må have det helt forfærdeligt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.