SussieThyssen skriver:
Det lyder da som epilepsi..hvorfår slår I som familie ikke i bordet, og kræver at han bliver undersøgt ordentligt..evt henvist il Rigshospitalet eller epilepsihospitalet i Dianalund???
Din lillebror har nemlig den typiske alder for pubertetsepilepsi..og det kan sagtens minde om det du beskriver der.
Jeg ville også klage til Patienklagenævnet, for det lyder da som en aldeles ukompetent behandling..er han fx blevet ordentligt scannet?
Hjerne, hjerte, lunger, og er der blevet taget blodprøver m.m. ??
Jeg tænder et lys for din lillebror og sender masser af kærlige tanker til både ham, dig og din familie.

Kærligst
Sussie
Han er desv blevet udskrevet igen,.!
Ogmin mor har kæmpet en kamp for de begholdte ham,. Men nej,.!
Hun er så berørt og sover knap om natten,. Han må aldrig være alene så han sover hos dem og er med på arbejde osv,.
Vi har en arvelig sygdom i familien som hedder akut intermiterende pofyri som han har været undersøgt for hvor det viste sig han havde det men ikke i udbrud det er ikke mere end 1 mdr sides (skulle lige nævnes).
Det påstår de denne gang det er, men nægter at tage blodprøve og urinprøve, det siges at skulle kunne ses i urin prøven mens man har det i udbrud, men de har ikke testet det da han havde udbrudet,.!
Men det kan også måles i morgen urinen men de ville ikke indlægge ham til imorgen så de kunne få den og mor fik ingen besked om hun skulle komme med en,. det har hun så besluttet sig for at gøre imorgen alligevel,..!
Men for 2 dage siden sagde de det var den dødelige hjertesygedom, netop pga de havde scannet hjertet og hjernen.!
Jeg forstår intet af de ikke får lavet ordenlige undersøgelser på den stakkel,.! så de specifikt kan fortælle hvad det er han fejler.!
Og tak for dit råd md at klage, det vil jeg abselut gøre,.!
Og tusinde tak,.!
Anmeld