løvernes konge i biografen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.076 visninger
8 svar
0 synes godt om
18. januar 2012

Englehår

Profilbillede for Englehår
Hej

Jeg har søgt lidt på nettet, for at se, om der er en aldersbegrænsning på filmen, men har ikke kunne finde det..

Jeg vil vildt gerne selv ind og se den - men tænker, at den måske alligevel er lidt for voldsom for min store pige på 3.. der er jo ét par lidt uhyggelige scener..

Hvad tænker i..? lad mig høre, hvad jeres 3-årige ser..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2012

millemai

Den ville være for voldsom til mit barn på 3 år - den er for voldsom på dvd (hvor de voldsomme scener endda bliver "spolet" forbi), jeg tør slet ikke tænke på hvordan han ville opleve den i en biograf (hvor lyden jo er intens og man ikke bare kan "spole", pause eller på anden måde tilpasse).

Børn er jo forskellige, men jeg er sikker på at den rådgivende alder på den film ikke er under 7 år.

Anmeld

18. januar 2012

Englehår

millemai skriver:

ogsåDen ville være for voldsom til mit barn på 3 år - den er for voldsom på dvd (hvor de voldsomme scener endda bliver "spolet" forbi), jeg tør slet ikke tænke på hvordan han ville opleve den i en biograf.

Børn er jo forskellige, men jeg er sikker på at den rådgivende alder på den film ikke er under 7 år.

Det er nemlig også præcis det jeg tænker.. at den altså ER for voldsom..

Sådan har jeg haft det hele tiden, men en veninde syntes sagtens det kunne gå.. så kom lidt i tvivl, men jeg kender min pige bedst.. og hun kan ikke kapere en sådan film, er jeg sikker på..

Ville bare være nemmere, at argumentere med, at filmen altså slet ikke var tilladt..

Anmeld

18. januar 2012

ESV

AnjaM skriver:

Hej

Jeg har søgt lidt på nettet, for at se, om der er en aldersbegrænsning på filmen, men har ikke kunne finde det..

Jeg vil vildt gerne selv ind og se den - men tænker, at den måske alligevel er lidt for voldsom for min store pige på 3.. der er jo ét par lidt uhyggelige scener..

Rådgivende alder på den film er 7 år. (har lige tjekket hvad der står på den jeg har herhjemme)

Anmeld

18. januar 2012

Ansemusen

AnjaM skriver:

Hej

Jeg så den for mange år siden sammen med en treårig pige, som blev meget ked af det, da Simbas far døde. Og hun syntes vist også den var ret uhyggeligt, så vidt jeg husker.

Anmeld

18. januar 2012

Englehår

ESV skriver:

Rådgivende alder på den film er 7 år. (har lige tjekket hvad der står på den jeg har herhjemme)

Tusind tak

Jamen, så er der slet ikke noget at være i tvivl om - Sofie skal IKKE se den..

Den må hun have tilgode til hun bliver stor nok..

Anmeld

18. januar 2012

SpunkenJo

Bagpå dvd'en står der
"Tilladt for alle, men frarådes børn under 7 år"

Min dreng på knap 3, ser den med stor fornøjelse.
- dog ikke alene

Vi har overvejer om han skal med i bio og se sen i 3D.

Anmeld

18. januar 2012

Englehår

Ansemusen skriver:

Jeg så den for mange år siden sammen med en treårig pige, som blev meget ked af det, da Simbas far døde. Og hun syntes vist også den var ret uhyggeligt, så vidt jeg husker.

Jeg husker den nemlig også selv som lidt barsk og uhyggelig.. så Sofie skal ikke se den.. det må vente nogle år endnu..

Anmeld

18. januar 2012

Englehår

SpunkenJo skriver:

Bagpå dvd'en står der
"Tilladt for alle, men frarådes børn under 7 år"

Min dreng på knap 3, ser den med stor fornøjelse.
- dog ikke alene

Vi har overvejer om han skal med i bio og se sen i 3D.

Tak for det

Så er det måske derfor jeg ikke har kunne finde noget info på nettet

Jeg tror den er for barsk for Sofie.. hun bliver nemt påvirket, så jeg tror vi gemmer den film til hun bliver ældre..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.