Vi har idag haft besøg af sundhedsplejersken...
Hun blev målt og vejet... Vægten siger idag 5300g og længden er 63.5 cm...
Lina er en pige der køre sit helt eget løb med vægten... (Sådan var søsteren også) Om 2 dage er hun 4 mdr gammel... Hvor er tiden blevet af?
Idag skal vi så starte op på grød + mos... De første bare dage skal vi køre med at give det 1 gang om dagen.... I næste uge skal vi sætte det op til 2 gange om dagen - og sådan skal vi fortsætte ind til der er faste tider med grød i løbet af dagen, så nogle af måltiderne bliver skiftet ud med grød i stedet for flaske...
Fordi vi skal starte nu allerede, er fordi Lina skal have noget sul på kroppen og der skal skubbes lidt til vægt hun har... Så om to måneder hvor sundhedsplejersken kommer igen, skulle hun meget gerne have taget noget mere...
Lina er en glad pige, pludre og smiler løs... Elsker farven rød...
Fokusere meget på sin venstre hånd... Det er dejligt at se... Kan næsten selv holde hovedet... 
Det med at trille fra mave til ryg og samme vej tilbage, det gør hun slet ikke tegn til overhovedet... Vi tager det i hendes tempo...
Her har vi ikke travlt med noget som helst... 
Når hun er oppe og bøvse på skulderen af mig, så er hun begyndt at stille sine fødder fladt i min håndflade, strække sine ben ud hvor det så ender med at hun strutter med numsen mens hun er oppe og bøvse.. Det synes hun bestemt er meget morsomt... Smilene vælter ud af hende... 
Hun er blevet noget bedre til at sove... De sidste 14 dage har vi kunne sove fra kl. 00.30 - 01.00 ca til kl. 06.00 sådan har nætterne set ud de sidste 14 dage... Så de første 3½ måned af hendes liv har virkelig været hårdt når man har manglet søvn hver dag... Jeg tør ikke glæde mig for tidligt endnu... 
Lige pt. har hun en skorpe af en art på navlen som bare ikke vil falde af... Den har hun haft lige siden navle stumpen faldt af... Til 2 mdr vaccinen tjekkede lægen op på det og sagde at det er et stykke arvæv som er dødt og som selv skulle falde af på et eller andet tidspunkt... Jeg venter spændt på hvornår den ryger af... Ikke fordi det irritere Lina på nogle måder, den skorpe der er det første man opdager når man tager bleven af hende...
Alt i alt, en super glad, sund og rask pige... Det kan vi lide... 
Så lige et par dugfriske billeder af min engel...