Venter på svar fra Gyn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2012

Camillos

jeanne-skat skriver:

ja det skal den nok.. har selv fået taget blodprøve om morgenen og fået svar over middag.. så den skal nok nå at komme frem

Tak for støtten , mine bryster er heller ikke så ømme mere, så jeg tror da bestemt svaret er negativt .. jeg magter simpelthen ikke en kemokur mere som jeg fik sidste gang .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2012

Camillos

Camillos skriver:

På om jeg evt er gravid uden for livmoderen eller jeg har haft en Biokemisk abort denne gang .. håber det sidste..  for mig piger.. 

Den var heldigvis negativ...  troede aldrig jeg skulle sige det... hehe

Anmeld

18. januar 2012

Masig

Camillos skriver:

Den var heldigvis negativ...  troede aldrig jeg skulle sige det... hehe

Så hvad betyder det? At det var en bio?

Anmeld

18. januar 2012

Camillos

Masig skriver:

Så hvad betyder det? At det var en bio?

Ja, at det var en bio .. og AT JEG IKKE har noget siddende uden for min livmoder.. 

Anmeld

18. januar 2012

Masig

Camillos skriver:

Ja, at det var en bio .. og AT JEG IKKE har noget siddende uden for min livmoder.. 

Årh det var da super fedt... Eller selvfølgelig rigtig ærgeligt at du havde en bio, men rigtig dejligt at det ikke var en GUL... Nu håber vi bare at det hele flasker sig og der kommer en bebs til jer lige om ldit som bliver derinde

Anmeld

18. januar 2012

Camillos

Masig skriver:

Årh det var da super fedt... Eller selvfølgelig rigtig ærgeligt at du havde en bio, men rigtig dejligt at det ikke var en GUL... Nu håber vi bare at det hele flasker sig og der kommer en bebs til jer lige om ldit som bliver derinde

Jaaa.. vi håber også 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.