Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er der nogen der kan hjælpe mig?
Jeg vil meget gerne skrive min datters navn, men i en cirkel form. Jeg har prøvet i word men jeg syndes bare ikke rigtigt det ser rundt ud.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Karo skriver: Er der nogen der kan hjælpe mig? Jeg vil meget gerne skrive min datters navn, men i en cirkel form. Jeg har prøvet i word men jeg syndes bare ikke rigtigt det ser rundt ud.
Skal det stå helt i en cirkel eller bare "rundt"??? Jeg prøvede lige i word art, der kan jeg få det til at stå i en halvcirkel
Dot D skriver: Skal det stå helt i en cirkel eller bare "rundt"??? Jeg prøvede lige i word art, der kan jeg få det til at stå i en halvcirkel
Det kan jeg også få den til, men jeg vil have det helt rundt.
Karo skriver: Det kan jeg også få den til, men jeg vil have det helt rundt.
Ok, mon man kunne skrive det halve, og så lave en ny halv cirkel og skrive det sidste i?? Er ikke så god til computer, men måske man kan
kun hendes fornavn ?
eller hele navnet ..
Jeg har et program der burde kunne ellers kan jeg tvinge det til det
send en pb med navn eller skriv det her- så kigger jeg på det
serinasmor skriver: kun hendes fornavn ? eller hele navnet .. Jeg har et program der burde kunne ellers kan jeg tvinge det til det send en pb med navn eller skriv det her- så kigger jeg på det
Hvor er det sødt af dig
Jeg har dog allerede fået hjælp af en med photoshop.
Karo skriver: Hvor er det sødt af dig Jeg har dog allerede fået hjælp af en med photoshop.
dejligt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128