Kold sødmælk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.150 visninger
21 svar
0 synes godt om
18. januar 2012

vitapigen

Hej piger

Min datter er 6 mdr. og bliver ammet ud over hendes 3 måltider om dagen. Min datter vil ikke have MME, så jeg vil høre om man må give kold sødmælk til måltiderne? Har prøvet det i går og hun var helt vild efter at få mere Men nu bliver jeg i tvivl om hendes mave kan tåle det? Hun plejer at drikke vand til måltider og det går også godt

Jeg går og overvejer at trappe ned på amning, men hvordan kan det lade sig gøre, når hun ikke vil have MME?

Håber i kan hjælpe mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2012

ledermus

de må gerne begynde at få lidt sødmælk når de er 6 måneder men kun til et af måltiderne fik jeg afvide af min sp.

Har du prøvet at give MME i kop eller tudekop måske det bare er flasken hun ikke vil

Anmeld

18. januar 2012

vitapigen

ledermus skriver:

de må gerne begynde at få lidt sødmælk når de er 6 måneder men kun til et af måltiderne fik jeg afvide af min sp.

Har du prøvet at give MME i kop eller tudekop måske det bare er flasken hun ikke vil

Okay super... kun 1 af måltiderne... Det skal jeg huske

Jeg har prøvet at give hende lun MME på kop men nej, det vil hun bare ikke! Men det kan være jeg skal prøve at give det kold?

Jeg tør heller ikke give hende jerndråber, da jeg er bange for hun stopper helt til. Hendes afføring er i forvejen som modellervoks Og hun vil IKKE havde sveskemos eller andet frugtgrød

Anmeld

18. januar 2012

Mor Christa

heej..

min søn ville heller ikke have sveskemos, men hvis jeg varmede det i microovnen så ville han gerne. det kan være du skal prøve det.
Du kan også prøve at give hende MME koldt.. Det ville min søn også gerne ha' hvert fald
Sødmælk må du gerne give - men som en anden skriver tror jeg også kun det er til eet måltid.
Sørg for at hun får maaasser af vand - det gør afføringen lidt blødere i det  

Anmeld

18. januar 2012

vitapigen

MissChrista skriver:

heej..

min søn ville heller ikke have sveskemos, men hvis jeg varmede det i microovnen så ville han gerne. det kan være du skal prøve det.
Du kan også prøve at give hende MME koldt.. Det ville min søn også gerne ha' hvert fald
Sødmælk må du gerne give - men som en anden skriver tror jeg også kun det er til eet måltid.
Sørg for at hun får maaasser af vand - det gør afføringen lidt blødere i det  

Tak for svar...

Lun sveskemos og kold MME skal i hvert fald prøves

Anmeld

18. januar 2012

norenberg

Du skal være opmærksom på at de godt kan få hård mave af sødmælk...

Anmeld

18. januar 2012

ledermus

vitapigen skriver:

Okay super... kun 1 af måltiderne... Det skal jeg huske

Jeg har prøvet at give hende lun MME på kop men nej, det vil hun bare ikke! Men det kan være jeg skal prøve at give det kold?

Jeg tør heller ikke give hende jerndråber, da jeg er bange for hun stopper helt til. Hendes afføring er i forvejen som modellervoks Og hun vil IKKE havde sveskemos eller andet frugtgrød

hvad med blåbærmos og har hørt fra apoteket at pæremos også skulle være godt for maven

Anmeld

18. januar 2012

vitapigen

norenberg skriver:

Du skal være opmærksom på at de godt kan få hård mave af sødmælk...

åhh nej

Anmeld

18. januar 2012

gobleboble

ledermus skriver:

hvad med blåbærmos og har hørt fra apoteket at pæremos også skulle være godt for maven

blåbærmos virker også stoppende  - det advarer de faktisk også om på glassene.

Anmeld

18. januar 2012

vitapigen

ledermus skriver:

blåbær mos har jeg kke prøvet. skal man bare blende dem? pæremos vil hun ikke have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.