Kørekort midtjylland, viborg, randers og omegn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.513 visninger
27 svar
0 synes godt om
17. januar 2012

Benjamins'mor

Ja, nu er der kun 7 mdr til jeg bliver 18, og vil jo meget gerne have mig et kørekort når jeg har fået sparet op.

Men er der nogen helt bestemt i kan anbefale i nærheden af Viborg, Bjerringbro og Randers? Det må helst gerne også være forholdsvis billigt, ved nemlig nogle steder er ekstremt dyre. Og man skal gerne kunne komme dertil med offentligt transport selvom det er om aftenen.

Måske det blev lidt rodet, men håber i forstår og der evt er nogle skønne midtjyder der kan hjælpe mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

M (:

Benjamins'mor skriver:

Ja, nu er der kun 7 mdr til jeg bliver 18, og vil jo meget gerne have mig et kørekort når jeg har fået sparet op.

Men er der nogen helt bestemt i kan anbefale i nærheden af Viborg, Bjerringbro og Randers? Det må helst gerne også være forholdsvis billigt, ved nemlig nogle steder er ekstremt dyre. Og man skal gerne kunne komme dertil med offentligt transport selvom det er om aftenen.

Måske det blev lidt rodet, men håber i forstår og der evt er nogle skønne midtjyder der kan hjælpe mig.

Jeg kan 100% anbefale Randers Køreskole v. Jess Iversen. En super dygtig (og meget sød) kørelærer.. Jeg bestod både teori- og køreprøve i første forsøg, og det uden ekstra køretimer.. 

Ved dog ikke hvor nemt det er at komme dertil med offentlig trafik om aftenen, men han er meget flink til at hente en hjemme eller køre en til bussen efter undervisningen (:

http://www.randerskoreskole.dk/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=2&Itemid=2

Anmeld

17. januar 2012

Benjamins'mor

M (: skriver:

Jeg kan 100% anbefale Randers Køreskole v. Jess Iversen. En super dygtig (og meget sød) kørelærer.. Jeg bestod både teori- og køreprøve i første forsøg, og det uden ekstra køretimer.. 

Ved dog ikke hvor nemt det er at komme dertil med offentlig trafik om aftenen, men han er meget flink til at hente en hjemme eller køre en til bussen efter undervisningen (:

http://www.randerskoreskole.dk/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=2&Itemid=2

Hvad bliver prisen ca ialt?

Og hvor langtid tager det ca? Og hvad kl. er det man skal afsted?

Anmeld

17. januar 2012

M (:

Benjamins'mor skriver:

Hvad bliver prisen ca ialt?

Og hvor langtid tager det ca? Og hvad kl. er det man skal afsted?

På hjemmesiden står der, at prisen bliver 10.830 + billede til kørekort + førstehjælpsbevis (omkring 500 kr.). Førstehjælpsbeviset kan man dog ofte tage gratis i sin ungdomsskole? Måske du lige skulle undersøge det, man kan tage det op til et år før køreprøven..

For mig tog det fra midt september til slut oktober/start november, så ca. 1,5 måned.

Som regel er der teori fra 18-20 tirsdag og torsdag aften. Efter en periode (tror ca. 6 gange) bliver det kun én aften om ugen.

I aftaler selv, hvornår jeres køretimer skal ligge (og nogen gange kan man også køre i weekenden)..

Glatbane ligger en lørdag, og kravlegård ligger en hverdagsformiddag. (:

Anmeld

17. januar 2012

Benjamins'mor

På hjemmesiden står der, at prisen bliver 10.830 + billede til kørekort + førstehjælpsbevis (omkring 500 kr.). Førstehjælpsbeviset kan man dog ofte tage gratis i sin ungdomsskole? Måske du lige skulle undersøge det, man kan tage det op til et år før køreprøven..

For mig tog det fra midt september til slut oktober/start november, så ca. 1,5 måned.

Som regel er der teori fra 18-20 tirsdag og torsdag aften. Efter en periode (tror ca. 6 gange) bliver det kun én aften om ugen.

I aftaler selv, hvornår jeres køretimer skal ligge (og nogen gange kan man også køre i weekenden)..

Glatbane ligger en lørdag, og kravlegård ligger en hverdagsformiddag. (:

På hjemmesiden står der 9900.

Og mange tak for svar.

Anmeld

17. januar 2012

M (:

Benjamins'mor skriver:

På hjemmesiden står der 9900.

Og mange tak for svar.

Ja, 9.900 kr. + 580 kr. til politiets prøve + 350 kr. til lægeerklæring = 10.830 kr. 

Anmeld

17. januar 2012

Benjamins'mor

Ja, 9.900 kr. + 580 kr. til politiets prøve + 350 kr. til lægeerklæring = 10.830 kr. 

Okay mange tak for hjælpen.

Anmeld

17. januar 2012

Benjamins'mor

Okay mange tak for hjælpen.

Anmeld

17. januar 2012

lulleh

Kurt hvid i Ulstrup super god kørelærer. 

Anmeld

17. januar 2012

Babydreams

Normann i Højbjerg, virkelig en rigtig god kørelære, har ordning hvor elever bliver hentet og bragt nogle forskellige steder, til teori undervisningen! Og når du skal køre, henter og aflrvere han også en!

Bestod alt sammen i første hug

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.