Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
tak..så havde jeg opfatte det hele.. nået nemlig ikke at se det for startet af... Katrine26
tak..så havde jeg opfatte det hele.. nået nemlig ikke at se det for startet af...
Katrine26
Hmm fejl!
Men utroligt at man vil holde det hemmeligt, kunne jeg squ ikke
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
morethanperfect skriver: Altså .. Kan man mon se det på nettet ??
Altså .. Kan man mon se det på nettet ??
kan ikke lige se det inde på deres hjemmeside men tror nu nok godt man kan se de gamle afsnit.
katrine26
Jakob'sMor skriver: Hmm fejl! Men utroligt at man vil holde det hemmeligt, kunne jeg squ ikke
Nej det tror jeg nu heller ikke jeg kunne. men kan godt sætte mig ind i hvad de går og har af tanker.
katrine26 skriver: Nej det tror jeg nu heller ikke jeg kunne. men kan godt sætte mig ind i hvad de går og har af tanker. Katrine26
Jakob'sMor skriver: Helt sikkert! Jeg blev helt glad der hvor den unge piger fortæller sin far det og hun havde frygtet der værste men han blev bare vildt glad
Helt sikkert! Jeg blev helt glad der hvor den unge piger fortæller sin far det og hun havde frygtet der værste men han blev bare vildt glad
ja jeg tænkte også ej hvor dejligt for hende.
Jakob'sMor skriver: Det aner jeg faktisk ikke Prøv evt at tjekke deres hjemmeside
Det aner jeg faktisk ikke Prøv evt at tjekke deres hjemmeside
Tak .. Hvad hedder det på engelsk ?
morethanperfect skriver: Tak .. Hvad hedder det på engelsk ?
Synes det var spændende nok.. MEN synes da ikke de havde noget som helst at være bange for..
De tog det jo meget pænt..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128