Vi vil gerne giftes!! (igen!) :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.414 visninger
10 svar
0 synes godt om
17. januar 2012

Anonym trådstarter

Skriver lige som ano, da det er en hemmelighed ..... Men jeg mangler lidt inspiration/gode råd! .... Vi vil gerne have et udendørs bryllup, men kan man egentlig blive viet borgerligt 2 gange? Og søde piger, hvis I har nogle gode forslag til HVOR man kan holde et udendørs bryllup, så ville jeg blive rigtig glad ... Vores "have" kan ikke bruges, da den nærmest er ikke eksisterende! ..... Hilfe!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

Mumto3

I kan ikke blive borgeligt viet to gange, men I kan da fejre jeres kærligehd til hinandne og holde 'bryllup' igen. Få en eller anden til at hold en kærligehedstale for jer, og lav jeres eget ritual hvor I skal sige ja til at I elsker hinanden dybt og inderligt.

Det kan blive super romatisk, men der behøver ikke at blive indblandet en lokal politikere fra kommunen i jeres fest

Anmeld

17. januar 2012

Anonym trådstarter

Mumto3 skriver:

I kan ikke blive borgeligt viet to gange, men I kan da fejre jeres kærligehd til hinandne og holde 'bryllup' igen. Få en eller anden til at hold en kærligehedstale for jer, og lav jeres eget ritual hvor I skal sige ja til at I elsker hinanden dybt og inderligt.

Det kan blive super romatisk, men der behøver ikke at blive indblandet en lokal politikere fra kommunen i jeres fest

Tænkte nok at det ikke var muligt .... Men er da helt pjattet med din ide! det lyder meget bedre, end en kedelig grå lokal politiker! tusind tak for input!

Anmeld

17. januar 2012

AnneBJ

I kan blive viet både borgerligt og kirkeligt... Det har mine forældre gjort. Rådhus på deres bryllupsdag, og kirke på deres kobberbryllupsdag... 

Anmeld

17. januar 2012

Maria.

Du kan kun blive viet én gang! Men du kan få en velsignelse

Anmeld

17. januar 2012

Anonym trådstarter

Vi er ikke interesseret i at blive kirkeligt velsignet ... Men vidste ikke hvordan jeg skulle formulere det, så det blev til "viet 2 gange" ... Vi vil egentlig bare gerne "sige ja" til hinanden i familie og venners påhør! men det kan vi jo også gøre uden at der står en fra kommunen og siger en remse

Anmeld

17. januar 2012

Mor til Majbørn

Hvis I gerne vil holde noget a la en vielse - udenfor - kan I få en eller anden til at holde en tale for jer, og love hinanden evigt troskab.... lidt som når de i amerikanske film fornyr deres løfter....

Og sted? Det må afhænge lidt af jeres bopæl... jeg synes jo havebryllupper er totalt romantiske

Anmeld

17. januar 2012

Mor til Majbørn

Kan I ikke låne en eller andens have...? ellers skal I jo nok ud i et offentligt sted, hvor andre mere eller mindre bare kan vade ind og være med....

Anmeld

17. januar 2012

Anonym trådstarter

Frøken Førstegangsmor :D skriver:

Hvis I gerne vil holde noget a la en vielse - udenfor - kan I få en eller anden til at holde en tale for jer, og love hinanden evigt troskab.... lidt som når de i amerikanske film fornyr deres løfter....

Og sted? Det må afhænge lidt af jeres bopæl... jeg synes jo havebryllupper er totalt romantiske

Ja,, det er også meget mere romantisk ... Vi har bare ikke rigtig nogen have.. Men der ligger en offentlig park, den kunne man vel godt få tilladelse til at bruge?!

Anmeld

17. januar 2012

Mor til Majbørn

Anonym skriver:

Ja,, det er også meget mere romantisk ... Vi har bare ikke rigtig nogen have.. Men der ligger en offentlig park, den kunne man vel godt få tilladelse til at bruge?!

jeg har engang været til bryllup i en offentlig park (i Horsens) - tror ikke engang de skulle ha en tilladelse for at bruge den... Men det hele blev lidt begrænset af at de ikke liiiige kunne sætte et anlæg op/ha en masse stole med og sådan....

Men det var også 'bare' en reception, så det fungerede faktisk fint nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.