Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Godaften
Hmm sad lige og tænkte .. hvor gemmel var jeres børn da i startet med at vaske deres hår med sæbe ?
en ting er at der kommer sæbe i vandet i deres badkar
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Babyklar skriver: Godaften Hmm sad lige og tænkte .. hvor gemmel var jeres børn da i startet med at vaske deres hår med sæbe ? en ting er at der kommer sæbe i vandet i deres badkar
Anton har rigtig tykt hår, så han har fået vasket hår med sæbe siden han startede i DP men kommer han i bad flere dage i træk (han kommer som regel hver 2. dag) så vasker jeg ikke håret med sæbe hver dag
Jeg mener jeg vaske vores søns hår fra dag et af. han komme i bad hveranden dag og der vasker jeg det hvergang. vi bruger derma så der er ingen parfume eller noget i.
Katrine26
Han får ikk vasket hår som sådan .:Men der er sæbe i vandet og vi vasker ham jo bare over det hele ..
jeg har vasket villads hår fra han var ca 3-4 mdr gammel vil jeg tro.. og hyppigere nu hvor han er stor, fordi at han har en mani med at maden skal i håret.
K&S skriver: Anton har rigtig tykt hår, så han har fået vasket hår med sæbe siden han startede i DP men kommer han i bad flere dage i træk (han kommer som regel hver 2. dag) så vasker jeg ikke håret med sæbe hver dag
Det er det samme hos os, da jeg simpelthen ikke altid kan få hendes hår rent ellers
Felix har fået vasket hår fra han var omkring 6 mdr. Han har meget hår, så det bliver vasket hver gang han er i bad; hveranden- eller tredje dag.
der kan sidde meget mad fast i sådan et tykt hår
K&S skriver: der kan sidde meget mad fast i sådan et tykt hår
Altså, utroligt hvad de kan gemme i det hår
Til TS: jeg tror også Isabella har været omkring de 6-7 mrd. før vi begyndte at vaske hendes hår med sæbe.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128