vaske hår ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.355 visninger
14 svar
0 synes godt om
17. januar 2012

Moar2011

Godaften

Hmm sad lige og tænkte .. hvor gemmel var jeres børn da i startet med at vaske deres hår med sæbe ?

en ting er at der kommer sæbe i vandet i deres badkar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

K&S

Babyklar skriver:

Godaften

Hmm sad lige og tænkte .. hvor gemmel var jeres børn da i startet med at vaske deres hår med sæbe ?

Anton har rigtig tykt hår, så han har fået vasket hår med sæbe siden han startede i DP  men kommer han i bad flere dage i træk (han kommer som regel hver 2. dag) så vasker jeg ikke håret med sæbe hver dag

Anmeld

17. januar 2012

katrine26

Jeg mener jeg vaske vores søns hår fra dag et af. han komme i bad hveranden dag og der vasker jeg det hvergang. vi bruger derma så der er ingen parfume eller noget i.

Katrine26

Anmeld

17. januar 2012

morethanperfect

Babyklar skriver:

Godaften

Han får ikk vasket hår som sådan .:
Men der er sæbe i vandet og vi vasker ham jo bare over det hele ..  

Anmeld

17. januar 2012

trisse

Hej
Laura var ca 6-7 mdr. Da jeg begyndte at vaske hendes hår med sæbe..
Jeg bruger så ikke sæbe i vandet kun det hun får i fra håret.. Og hun kommer ca i bad hver anden dag..

Anmeld

17. januar 2012

Isabella_mor

jeg har vasket villads hår fra han var ca 3-4 mdr gammel vil jeg tro.. og hyppigere nu hvor han er stor, fordi at han har en mani med at maden skal i håret.

Anmeld

17. januar 2012

Pige2009

K&S skriver:

Anton har rigtig tykt hår, så han har fået vasket hår med sæbe siden han startede i DP  men kommer han i bad flere dage i træk (han kommer som regel hver 2. dag) så vasker jeg ikke håret med sæbe hver dag

Det er det samme hos os, da jeg simpelthen ikke altid kan få hendes hår rent ellers

Anmeld

17. januar 2012

AnneBJ

Felix har fået vasket hår fra han var omkring 6 mdr. Han har meget hår, så det bliver vasket hver gang han er i bad; hveranden- eller tredje dag.

Anmeld

17. januar 2012

K&S

Det er det samme hos os, da jeg simpelthen ikke altid kan få hendes hår rent ellers

der kan sidde meget mad fast i sådan et tykt hår

Anmeld

17. januar 2012

Clisolka

K&S skriver:

der kan sidde meget mad fast i sådan et tykt hår

Altså, utroligt hvad de kan gemme i det hår 

Til TS: jeg tror også Isabella har været omkring de 6-7 mrd. før vi begyndte at vaske hendes hår med sæbe. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.