Hjælp til at finde ko-øre...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

593 visninger
9 svar
0 synes godt om
17. januar 2012

Mor Christa

Heej piger.
Jaa - fastalaaaavn.-.. Har besluttet mig for at gøre det nemt og billigt med Victor i år - han forstår jo alligevel ikke så meget
Han kommer derfor i sin CHAMPS -ko heldragt, og så mangler jeg bare noge ko-øre.. Jeg er godt klar over, at CHAMPS også sælger ko-kyser, men der er ikke i victors størrelse.:
Har I nogen ideer til hvor søren jeg kan få fat i nogle koøre henne?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

Isabella_mor

du tager bare et pandebånd og så laver du dem i pap og sætter dem på... evt tegner på dem så de matcher dragten

Anmeld

17. januar 2012

Mor Christa

isabellamor skriver:

du tager bare et pandebånd og så laver du dem i pap og sætter dem på... evt tegner på dem så de matcher dragten

ah .. selvfølgelig Jeg kan da bare være kreativ!! Haah, det strejfede mig ikke engang! SUPER ;D tak for svar

Anmeld

17. januar 2012

Isabella_mor

MissChrista skriver:

ah .. selvfølgelig Jeg kan da bare være kreativ!! Haah, det strejfede mig ikke engang! SUPER ;D tak for svar

velbekomme

Anmeld

18. januar 2012

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Eller tager en elastik og et par af fars tennissokker og sætter sammen på ørene

Anmeld

18. januar 2012

Maja_4000

Eller også køber du stof med ko-print , fiberfyld og elastik , og så syr du nogle selv

Anmeld

18. januar 2012

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Eller også køber du stof med ko-print , fiberfyld og elastik , og så syr du nogle selv

hihihih mig sy? haah.. På ingen måde kan dette lade sig gøre ;P Jeg kan absolut ikke sy

Anmeld

18. januar 2012

Maja_4000

MissChrista skriver:

hihihih mig sy? haah.. På ingen måde kan dette lade sig gøre ;P Jeg kan absolut ikke sy

Det sagde jeg også , men det går nu meget godt alligevel Hehe

Anmeld

18. januar 2012

MissTas

MissChrista skriver:

Heej piger.
Jaa - fastalaaaavn.-.. Har besluttet mig for at gøre det nemt og billigt med Victor i år - han forstår jo alligevel ikke så meget
Han kommer derfor i sin CHAMPS -ko heldragt, og så mangler jeg bare noge ko-øre.. Jeg er godt klar over, at CHAMPS også sælger ko-kyser, men der er ikke i victors størrelse.:
Har I nogen ideer til hvor søren jeg kan få fat i nogle koøre henne?  

en billig sort hårbøjle og så i en stof og læder forretning og så selv lave nogle..

Anmeld

18. januar 2012

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Det sagde jeg også , men det går nu meget godt alligevel Hehe

jeg har bedt min mor om at lære mig det vi må håbe det sker engang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.