Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Heej piger.Jaa - fastalaaaavn.-.. Har besluttet mig for at gøre det nemt og billigt med Victor i år - han forstår jo alligevel ikke så meget Han kommer derfor i sin CHAMPS -ko heldragt, og så mangler jeg bare noge ko-øre.. Jeg er godt klar over, at CHAMPS også sælger ko-kyser, men der er ikke i victors størrelse.:Har I nogen ideer til hvor søren jeg kan få fat i nogle koøre henne?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
du tager bare et pandebånd og så laver du dem i pap og sætter dem på... evt tegner på dem så de matcher dragten
isabellamor skriver: du tager bare et pandebånd og så laver du dem i pap og sætter dem på... evt tegner på dem så de matcher dragten
ah .. selvfølgelig Jeg kan da bare være kreativ!! Haah, det strejfede mig ikke engang! SUPER ;D tak for svar
MissChrista skriver: ah .. selvfølgelig Jeg kan da bare være kreativ!! Haah, det strejfede mig ikke engang! SUPER ;D tak for svar
velbekomme
Eller tager en elastik og et par af fars tennissokker og sætter sammen på ørene
Eller også køber du stof med ko-print , fiberfyld og elastik , og så syr du nogle selv
Maja_4000 skriver: Eller også køber du stof med ko-print , fiberfyld og elastik , og så syr du nogle selv
hihihih mig sy? haah.. På ingen måde kan dette lade sig gøre ;P Jeg kan absolut ikke sy
MissChrista skriver: hihihih mig sy? haah.. På ingen måde kan dette lade sig gøre ;P Jeg kan absolut ikke sy
Det sagde jeg også , men det går nu meget godt alligevel Hehe
MissChrista skriver: Heej piger.Jaa - fastalaaaavn.-.. Har besluttet mig for at gøre det nemt og billigt med Victor i år - han forstår jo alligevel ikke så meget Han kommer derfor i sin CHAMPS -ko heldragt, og så mangler jeg bare noge ko-øre.. Jeg er godt klar over, at CHAMPS også sælger ko-kyser, men der er ikke i victors størrelse.:Har I nogen ideer til hvor søren jeg kan få fat i nogle koøre henne?
en billig sort hårbøjle og så i en stof og læder forretning og så selv lave nogle..
Maja_4000 skriver: Det sagde jeg også , men det går nu meget godt alligevel Hehe
jeg har bedt min mor om at lære mig det vi må håbe det sker engang
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128