Hjææælp til FLOTTE kunstige negle :))

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.077 visninger
2 svar
0 synes godt om
17. januar 2012

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Go aften tøser

Jeg kunne riigtig godt tænke mig at få nogle fif,råd og guidning til, hvordan man fra start til slut laver nogle flotte negle.

Jeg ved det er forskelligt hvordan folk gør, hvad de bruger osv.

Men kender ikke navnene eller en disse, og aner ikke hvad man skal bruge og hvordan man går igang

*** Er der nogen som kan lave en guideliste med trin for trin , og os gerne med link til hvor man kan få de ting i bruger

Håber virkelig nogen af jer som læser og har forstand på det her, vil hjælpe mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2012

Julle85

Hej

Prøv at gå på youtube og søg det, -der er masse af videoer, som guider dig igennem trin for trin -Og der er SÅ meget inspiration at hente God fornøjelse

Anmeld

18. januar 2012

MissBee

Mor til 2 Prinsesser<3 skriver:

Go aften tøser

Jeg kunne riigtig godt tænke mig at få nogle fif,råd og guidning til, hvordan man fra start til slut laver nogle flotte negle.

Jeg ved det er forskelligt hvordan folk gør, hvad de bruger osv.

Men kender ikke navnene eller en disse, og aner ikke hvad man skal bruge og hvordan man går igang

*** Er der nogen som kan lave en guideliste med trin for trin , og os gerne med link til hvor man kan få de ting i bruger

Håber virkelig nogen af jer som læser og har forstand på det her, vil hjælpe mig

Du kan tage landets bedste kurser her... www.onsnegle.dk

At lave negle uden at være udd. er en dårlig ide du skal ødelægge naturneglen og give dig selv og dine kunder mange sygdomme såsom svamp

Og lad dig ikke snyde af billige gør det selv pakker og firmaer deres produkter er noget høg og hvis du bestiller fra udlandet kan er være MMA i og dette er meget kræftfremkaldende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.