Hej alle
Jeg bliver nu snart 3 år og skal starte i børnehave, det glæder jeg mig rigtig meget til. 
På torsdag, er det sidste gang jeg skal i legestue og lege med alle mine 20 små venner og deres skønne dpér.
Jeg vil derfor købe en kagekone, men jeg ved ikke hvad der skal stå på den og min mor har heller ingen ide´, kan I komme på en god tekst, der fortælle, at jeg har været meget glad for at være sammen med dem hver 2. torsdag i 2 år nu??? 
Samtidig har jeg været så heldig at havde haft VERDENS - BEDSTE - SKØNNESTE OG MEST FANTASTISKE dpér, som jeg bare så gerne vil give en afskedsgave, en gave der fortæller hende, hvor meget hun har betydet for mig - og hvor meget jeg holder af hende.

Måske nogen kender nogen unike halskæder eller andre fantastiske ideer, for min mor er ikke til meget hjælp her 
Jeg har et krav til gaven, og det er det skal være noget varigt, så ikke en kurv med halløj i....
(Jeg har tidligere givet min skønne dpér følgende, så det dutter ikke igen: fødselsdag: en palme - julegave: willow tree - fødselsdagsgave: speciel øl+chokolade+lysestager julegave: poul pava krus + poul pava skåle)
mange knus og koldbøtter (som jeg er blevet rigtig sej til) fra
Dronningen MEGET SNART 3 år 
Anmeld