Kan I hjælpe mig, når jeg stopper i dp.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.438 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. januar 2012

Klumpe-dumpe

Hej alle

Jeg bliver nu snart 3 år og skal starte i børnehave, det glæder jeg mig rigtig meget til.

På torsdag, er det sidste gang jeg skal i legestue og lege med alle mine 20 små venner og deres skønne dpér.

Jeg vil derfor købe en kagekone, men jeg ved ikke hvad der skal stå på den og min mor har heller ingen ide´, kan I komme på en god tekst, der fortælle, at jeg har været meget glad for at være sammen med dem hver 2. torsdag i 2 år nu???

Samtidig har jeg været så heldig at havde haft VERDENS - BEDSTE - SKØNNESTE OG MEST FANTASTISKE dpér, som jeg bare så gerne vil give en afskedsgave, en gave der fortæller hende, hvor meget hun har betydet for mig - og hvor meget jeg holder af hende.

Måske nogen kender nogen unike halskæder eller andre fantastiske ideer, for min mor er ikke til meget hjælp her

Jeg har et krav til gaven, og det er det skal være noget varigt, så ikke en kurv med halløj i....

(Jeg har tidligere givet min skønne dpér følgende, så det dutter ikke igen: fødselsdag: en palme - julegave: willow tree - fødselsdagsgave: speciel øl+chokolade+lysestager julegave: poul pava krus + poul pava skåle)

mange knus og koldbøtter (som jeg er blevet rigtig sej til) fra

Dronningen MEGET SNART 3 år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

Fru Hansen

Lille fe skriver:

Hej alle

Jeg bliver nu snart 3 år og skal starte i børnehave, det glæder jeg mig rigtig meget til.

På torsdag, er det sidste gang jeg skal i legestue og lege med alle mine 20 små venner og deres skønne dpér.

Jeg vil derfor købe en kagekone, men jeg ved ikke hvad der skal stå på den og min mor har heller ingen ide´, kan I komme på en god tekst, der fortælle, at jeg har været meget glad for at være sammen med dem hver 2. torsdag i 2 år nu???

Samtidig har jeg været så heldig at havde haft VERDENS - BEDSTE - SKØNNESTE OG MEST FANTASTISKE dpér, som jeg bare så gerne vil give en afskedsgave, en gave der fortæller hende, hvor meget hun har betydet for mig - og hvor meget jeg holder af hende.

Måske nogen kender nogen unike halskæder eller andre fantastiske ideer, for min mor er ikke til meget hjælp her

Jeg har et krav til gaven, og det er det skal være noget varigt, så ikke en kurv med halløj i....

(Jeg har tidligere givet min skønne dpér følgende, så det dutter ikke igen: fødselsdag: en palme - julegave: willow tree - fødselsdagsgave: speciel øl+chokolade+lysestager julegave: poul pava krus + poul pava skåle)

mange knus og koldbøtter (som jeg er blevet rigtig sej til) fra

Dronningen MEGET SNART 3 år

Åh altså jeg bliver helt rørt af dit indlæg. Måske også fordi jeg selv skal sige farvel til et af mine fantastiske dagplejebørn om 14 dage.

Jeg ville blive glad for en halskæde eller armbånd. Som du skriver er det noget varigt og det vil jeg hellere have end en figur der skal stå fremme. Tænk på hvor mange figurer man har efter 15 år som dagplejer 
Noget af det bedste jeg selv har fået var en halskæde barnet og moderen sammen havde lavet til mig. Det var så heller ikke bare hama-perler, men flotte glas perler som jeg kunne gå med til fest o.l. uden at ligne et fastelavnsris
Men tanken om at de har brugt den tid det tager at købe perlerne og lave kæden til mig og også tanken om den hygge de har haft sammen mens de har lavet kæden gør jeg at ser på den med stor kærlighed. Jeg ville også elske den hvis den var af hama perler  men måske ikke bruge kæden helt så ofte

På kagen ville jeg nok bare skrive TAK, barnets navn eller legestuens navn eller få tegnet et hjerte?

Anmeld

17. januar 2012

Mussen2

Hvis hun er til haven. Hvad så med en granitting til haven? Måske et fuglebad eller lignende, som hun og kommende dp børn kan nyde?

Anmeld

17. januar 2012

Klumpe-dumpe

Fru Hansen skriver:

Åh altså jeg bliver helt rørt af dit indlæg. Måske også fordi jeg selv skal sige farvel til et af mine fantastiske dagplejebørn om 14 dage.

Jeg ville blive glad for en halskæde eller armbånd. Som du skriver er det noget varigt og det vil jeg hellere have end en figur der skal stå fremme. Tænk på hvor mange figurer man har efter 15 år som dagplejer 
Noget af det bedste jeg selv har fået var en halskæde barnet og moderen sammen havde lavet til mig. Det var så heller ikke bare hama-perler, men flotte glas perler som jeg kunne gå med til fest o.l. uden at ligne et fastelavnsris
Men tanken om at de har brugt den tid det tager at købe perlerne og lave kæden til mig og også tanken om den hygge de har haft sammen mens de har lavet kæden gør jeg at ser på den med stor kærlighed. Jeg ville også elske den hvis den var af hama perler  men måske ikke bruge kæden helt så ofte

På kagen ville jeg nok bare skrive TAK, barnets navn eller legestuens navn eller få tegnet et hjerte?

Mange tak for dit svar

Min mor bliver også meget rørt når hun tænker på at der kun er 2 uger til jeg skal i dp, jeg selv glæder mig hvis bare, selvom jeg fortælle min mor, at når jeg er færdig med bh. så skal jeg hjem til E og de andre tøser igen, så måske jeg ikke helt forstår, at det er for good, det farvel

jeg vil også lave en fin halskæde, dog med træperler tror jeg....

min mor har kikket lidt rundt og fandt dette maleri, hvad ville du som dpér sige til at modtage sådan et. (hvis du altså kan lide poul pava)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. januar 2012

Klumpe-dumpe

Mussen2 skriver:

Hvis hun er til haven. Hvad så med en granitting til haven? Måske et fuglebad eller lignende, som hun og kommende dp børn kan nyde?

åh ja se det var også en rigtig god ide - eller sådan nogen dyr i sten til at sætte i haven. (hun har katte, så der kommer ikke ret mange fugle i have)

Anmeld

17. januar 2012

sarahb

Ihhhh det er bare en så stor ting at skulle sige farvel.
Hva med i har haft en stor indflydelse på mit liv.

Jeg gav vores dagplejer et armbånd og halskæde fra pilgrim, men hun er også vild med smykker osv, og så skrev jeg et digt fra isaac.

Anmeld

17. januar 2012

Klumpe-dumpe

sarahb skriver:

Ihhhh det er bare en så stor ting at skulle sige farvel.
Hva med i har haft en stor indflydelse på mit liv.

Jeg gav vores dagplejer et armbånd og halskæde fra pilgrim, men hun er også vild med smykker osv, og så skrev jeg et digt fra isaac.

heeey smukke

Ja det var også en god ide med teksten, men ved ikke hvor meget bageren kan putte på af tekst.

jeg havde også tænkt på pilgrim fordi de laver unikke ting

har du det ellers godt?

Anmeld

18. januar 2012

sarahb

Lille fe skriver:

heeey smukke

Ja det var også en god ide med teksten, men ved ikke hvor meget bageren kan putte på af tekst.

jeg havde også tænkt på pilgrim fordi de laver unikke ting

har du det ellers godt?

Ja det har vi. Dagene flyver derud af og drengene bliver store.
Jonas har fået plads i samme institution som isaac nu så det bli et spændende når han skal flytte og så bliver der ikk så meget køren osv.
Så jeg er også ved at finde på gaver til hans 4 pædagoger over i vuggestuen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.