Har nu været mor i 6 måneder! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.211 visninger
27 svar
0 synes godt om
17. januar 2012

lycly

Her for et par minutter siden, kl. 20.32 helt præcist, var det 6 måneder siden min elskede lille pige kom til verden ved akut kejsersnit. Jeg har været mor i 6 måneder, og det har været de hårdeste men allerbedste 6 måneder i mit liv Puha, tror at alle jer der er mødre ved præcis hvad jeg mener, når jeg siger at jeg får tårer i øjnene og et sug i maven når jeg tænker på første gang jeg fik min datter i armene. En oplevelse jeg ville give hvad som helst, for at få lov at opleve igen. 

Nå, skal nok lade være med at blive total sentimental her!  

Julia er som sagt i dag 6 måneder, halvvejs igennem sit første leveår. WOW, det er bare gået stærkt! 
Hun er bare den gladeste lille pige, der triller rundt i hele stuen, og sætter mor på overarbejde! 

Hun er så skøn og jeg NYDER bare hvert øjeblik med hende

Og lige lidt billeder selvfølgelig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

Janni.

Åh hvor er hun kær 

Anmeld

17. januar 2012

Baby-Blue

Ej hvor er hun sød

Anmeld

17. januar 2012

Fenja09

Hvor er hun da bare en lækkerbidsken!  Og tillykke med de 6 måneder til jer begge! Tiden går alt for stærkt, min datter bliver snart 5 måneder og synes slet ikke det er så længe siden jeg fødte hende

Og det er godt nok en rigtig sød blomster-dragt hun har på - virkelig kær!

/Fenja

Anmeld

17. januar 2012

Alexander&Lærke

Tillykke med de 6 md, som tiden dog bare er fløjet afsted om bare 6 igen kan vi fejre 1 års fødselsdag... Hun ser skøn ud...

Anmeld

17. januar 2012

lycly

Åh hvor er hun kær 

Tak 

Anmeld

17. januar 2012

lycly

Baby-Blue skriver:

Ej hvor er hun sød

Tak!  

Anmeld

17. januar 2012

lycly

Mette&Alexander skriver:

Tillykke med de 6 md, som tiden dog bare er fløjet afsted om bare 6 igen kan vi fejre 1 års fødselsdag... Hun ser skøn ud...

Tusind tak! Ja, med den fart, så er 1-års fødselsdagen jo lige om lidt!

Anmeld

17. januar 2012

Nessie

Tillykke med de første 6 mdr.

Tiden flyver bare afsted med sådan en størrelse, og det kommer næsten helt bag på én når de skal holde deres første fødselsdag

Anmeld

17. januar 2012

Zeus

Tillykke med den første halv-års fødselsdag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.