Dem af jer der følger min blog - og andre :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

576 visninger
13 svar
0 synes godt om
17. januar 2012

FrkT

Jeg vil lave sådan en 30 dages Blog Challenge på min blog. Men for at lave den har jeg brug for at så mange som muligt forskellige mennesker sætter deres stemmer på, hvad den skal indeholde (læs det nyeste indlæg på min blog). Sæt op til 30 krydser for hvad du synes ville være fedest at have med  Jo flere krydser des bedre!

http://thildesunivers.blogspot.com

Tusind tak 

Knus Thilde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

M (:

FrkT skriver:

Jeg vil lave sådan en 30 dages Blog Challenge på min blog. Men for at lave den har jeg brug for at så mange som muligt forskellige mennesker sætter deres stemmer på, hvad den skal indeholde (læs det nyeste indlæg på min blog). Sæt op til 30 krydser for hvad du synes ville være fedest at have med  Jo flere krydser des bedre!

Tusind tak 

Knus Thilde

Done (:

Anmeld

17. januar 2012

FrkT

M (: skriver:

Done (:

Tusind tak 

Anmeld

17. januar 2012

Muffin_girl

FrkT skriver:

Tusind tak 

Knus Thilde

Gjort

Anmeld

17. januar 2012

FrkT

AalborgPigen skriver:

Gjort

Mange tak 

Hvor er I søde!

Anmeld

17. januar 2012

lycly

Har sat 16 krydser

Anmeld

17. januar 2012

FrkT

LunaLykke skriver:

Har sat 16 krydser

Hehe, mange tak 

Anmeld

17. januar 2012

An&Jo

FrkT skriver:

Tusind tak 

Knus Thilde

så er der stemt..

troede faktisk jeg havde stemt, men var vidst kommet fra det igen..

Men fik da lidt ideer til hvad jeg selv kan blogge lidt om..

Anmeld

17. januar 2012

FrkT

An&Jo skriver:

så er der stemt..

troede faktisk jeg havde stemt, men var vidst kommet fra det igen..

Men fik da lidt ideer til hvad jeg selv kan blogge lidt om..

Ha ha.... det er også okay, de fleste af mine er også tyvstjålet andre steder fra.... der er sådan en gængs 30 dages Blog Challenge der kører på de fleste blogs, men jeg vil hellere have min egen, så har kigget på engelske sider også for at finde inspiration.

Jeg kunne jo også bare have valgt 30 ud, men på den her måde bliver det jo de ting folk helst vil have, og så spilder jeg ikke tiden på at skrive om noget som ingen vil læse om 

Der er en anden afstemning på min blog også, en mindre en, som har ligget der noget tid, tror du ikke det er den du har stemt i?

Anmeld

17. januar 2012

An&Jo

FrkT skriver:

Ha ha.... det er også okay, de fleste af mine er også tyvstjålet andre steder fra.... der er sådan en gængs 30 dages Blog Challenge der kører på de fleste blogs, men jeg vil hellere have min egen, så har kigget på engelske sider også for at finde inspiration.

Jeg kunne jo også bare have valgt 30 ud, men på den her måde bliver det jo de ting folk helst vil have, og så spilder jeg ikke tiden på at skrive om noget som ingen vil læse om 

Der er en anden afstemning på min blog også, en mindre en, som har ligget der noget tid, tror du ikke det er den du har stemt i?

nej det var godt nok den her, har bare ikke fået trykket ordentlig nede på stem..

det er typisk mig at lave den fejl..

man får faktisk rigtig meget inspiration ved at kigge på andres blogs, synes det er meget rart..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.