Sko til baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2012

K&S

MLT skriver:

Hvad giver du dem på, når de er ude?

Vi mangler noget fodtøj til hende, til når vi er udenfor. Hvis vi f.eks. er ude i haven, og hun selv skal have lov til at komme lidt frem og tilbage, frem for kun at sidde i barnevognen..  

Jeg ville bruge overtræksfutter - dem brugte Anton udenfor inden han kunne gå

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

Valle81

MLT skriver:

Hvad giver du dem på, når de er ude?

Vi mangler noget fodtøj til hende, til når vi er udenfor. Hvis vi f.eks. er ude i haven, og hun selv skal have lov til at komme lidt frem og tilbage, frem for kun at sidde i barnevognen..  

Jamen så længe de ikke går selv og ikke har helt stabilt, så bruger jeg de der overtræks futter enten fra reima eller nameit om sommeren Care skindfutter

Anmeld

17. januar 2012

Pige2009

MLT skriver:

Dem kiggede vi også på .. De ser og mærkes rigtige gode, de er bare ret dyre?

Jo, jeg tror vi gav 200 kr. for et par til Laura, men hvad angår fodtøj og overtøj går jeg ikke på kompromis og det hjalp hende virkelig

Anmeld

18. januar 2012

Roselil

Profilbillede for Roselil
MLT skriver:

Hvor henne ? Vi har lige været inde at kigge på nogen, og de kostede 149,- for et par

De er også smarte! Dem kiggede vi også på  

I ønskebørn, det er dem i stof

Anmeld

18. januar 2012

Trolde_mor

Bundgaard Prewalker Ikke rigtige sko og så alligevel - jeg havde to par til Laura og de var bare fantastiske De støtter men er samtidig ultra bløde i læderet

Her har vi også brugt prewalkers fra bundgaard, bl.a. nogle læder, med blødt gummi under. Han gled simpelthen i meltons, og så snart han fik dem gik der kun nogle få dage så gik han selv, så turde han, fordi han ikke væltede.

Vi valgte at vente med rigtige sko før han havde gået i 1 måned, og det har resulteret i at han går super godt nu - og får kommentarer både fra SP og læge om det

Anmeld

18. januar 2012

Silas&Mille

Vi har ikke købt nogen endnu, men skal købe et par Bundgaard Prewalker til Silas på fredag.

Min mosters dreng har også haft bundgaard prewalker og hun siger de er rigtig rigtig gode.

Anmeld

19. januar 2012

Pige2009

Her har vi også brugt prewalkers fra bundgaard, bl.a. nogle læder, med blødt gummi under. Han gled simpelthen i meltons, og så snart han fik dem gik der kun nogle få dage så gik han selv, så turde han, fordi han ikke væltede.

Vi valgte at vente med rigtige sko før han havde gået i 1 måned, og det har resulteret i at han går super godt nu - og får kommentarer både fra SP og læge om det

Ja, og jeg synes, det er så sødt med det skridsikre gummi, at det er formet som blomster, biler osv.

Anmeld

19. januar 2012

Pige2009

SilasMor skriver:

Vi har ikke købt nogen endnu, men skal købe et par Bundgaard Prewalker til Silas på fredag.

Min mosters dreng har også haft bundgaard prewalker og hun siger de er rigtig rigtig gode.

Det vil I ikke fortryde

Anmeld

19. januar 2012

Silas&Mille

Baagøe skriver:

Det vil I ikke fortryde

Det lyder godt

Glæder mig også til at skulle købe dem...

Anmeld

19. januar 2012

Pige2009

SilasMor skriver:

Det lyder godt

Glæder mig også til at skulle købe dem...

Laura havde faktisk nogle "drengesko" i brune og så var der biler nedenunder som skridsikker gummi!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.